Ik begin een topic over Johny
Vorig jaar heb ik mijn eerste paardje, door persoonlijke gezondheid moeten verkopen. Ik verkocht hem toen aan mijn toenmalige staleigenaar. Hij was een handelaar, dus Johny werd doorverkocht. Enkel hield hij zich niet aan de afspraak door mij te vertellen waar hij staat. Hierdoor ben ik hem uit het oog verloren. De man gaf wel een ''tip'' en dat is dat hij op een zorgboederij staat. Maár wegens alles, ben ik daar ook niet 100% zeker van.
Info:
Johny
Ouders onbekend
Zo'n 1.60 schofthoogte.
Pinto
Toen we hem kochten zeiden ze dat hij 5 was, enkel de dierenarts zei ons rond de 12.
Kan nog flink groen zijn in de omgang.
Ik weet niet in welke buurt hij staat. Na 7x vragen en mijn vader nog 3x, krijgen we geen antwoord. ( Hij zegt; Ja, ik zoek het even op en dan bel ik terug. Dit is dus nooit gebeurt. )
Johny was mijn eerste paardje, en ik heb hem zelf mogen inrijden. Hij komt waarscheinlijk uit Ierland, en was nog volledig groen. Alles wat hij kent, kent hij dus enkel en alleen van een 12jarig meisje die net van een manege afkomt. Oftewel; Hij kan inderdaad nog groen zijn.
Hopelijk herkennen jullie hem, élke tip is welkom! En als u de eigenaar op het moment bent, en niet zit zitten om de oude eigenaren te vinden; Stuur mij op z'n minst een berichtje dat alles oké is. Ik heb inmiddels zelfs aan de slacht gedacht. Maar het was een prima, correct, mooi paard dus dat lijkt mij sterk.

http://boktimg.nl/img/m/37UpwC.png
Dankjullie voor het lezen!
Ik ga alsnog even kijken. Bedankt voor de reacties!