[EG]Zwarte Shetlander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

martengerda

[EG]Zwarte Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 16:07

Ik zoek meer info over een oud mini ruin zwarte shetlander. paspoort klopt niet.dus wie herkent deze shetlander? in 2007 is er een paspoort aangevraagd. wij denken zelf dat hij tussen de 25 en de 30 of ouder is.
Afbeelding

Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:06

martengerda schreef:
Ik zoek meer info over een oud mini ruin zwarte shetlander. paspoort klopt niet.dus wie herkent deze shetlander? in 2007 is er een paspoort aangevraagd. wij denken zelf dat hij tussen de 25 en de 30 of ouder is.
[ [url=m/KGHY6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EUemvj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe heet hij?

martengerda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 09:45

Caira schreef:
martengerda schreef:
[ [url=m/KGHY6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EUemvj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe heet hij?

op dit moment heet hij speedy hij kan ook een andere naam hebben gehad. het is een stamboek shetlander met een nummer in de onder lip daar is niet veel van te lezen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 02:00

Het zou zomaar kunnen zijn.
Hij zal dan nu ongeveer 27 moeten zijn als het hem is.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 13-02-19 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

martengerda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 10:05

Dat zou kunnen dierenarts heef hem ook 27 jaar geschat. hat die ook een stamboom? De naam zou ook wel bij hem passen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:50

Hij had inderdaad een groene chip in lip.
Ik heb hem als kind zijnde jaren verzorgd. Hij stond samen met een andere shet loverboy. Ik weet ook dat zijn vroegere eigenaressr afstand had gedaan van ze en ze stonden. Ik weet ook dat ze hun paspoort zou geven maar dit nooit gedaan heeft. Dat er dus een nieuw paspoort is aangevraagd kan dus heel goed.

Nicje87

Re: [EG]Zwarte Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:42

Als ik mij goed herinner,mocht het hem zijn, heeft hij onderbeet, maar ik weet het niet meer 100 procent zeker. Het is zolang geleden.

martengerda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 12:54

Nicje87 schreef:
Als ik mij goed herinner,mocht het hem zijn, heeft hij onderbeet, maar ik weet het niet meer 100 procent zeker. Het is zolang geleden.

Ja deze heeft ook een onderbeet dus zou zo maar kunnen. dank u

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 13:15

Dan weet ik bijna wel zeker dat het hem is. Super leuk!
Mag ik vragen hoelang jullie hem al hebben en waar jullie hem vandaan hebben en hoe het nu met hem gaat?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 13:38

Ow WoW hij lijkt ook enorm op het ‘broertje’ van mijn oude pony. Qua voorkomen en leeftijd bijna identiek en ook toen pas een paspoort aangevraagd.
Ik kan niet op zijn naam komen.
Heet hij in zijn paspoort ook zoals jullie hem noemen en wie heeft hem laten chippen?
Niet de uitgevende instantie maar welke naam van eigenaar staat op pagina 1

martengerda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 20:55

Nicje87 schreef:
Dan weet ik bijna wel zeker dat het hem is. Super leuk!
Mag ik vragen hoelang jullie hem al hebben en waar jullie hem vandaan hebben en hoe het nu met hem gaat?

Wij hebben hem bijna anderhalf jaar. Het gaat heel goed met hem. heb je ook facebook? Stal Oude Pekela en Gerda Rooks-Eliens kan je hem volgen. Voor ons heeft hij bij een handelaar gestaan in Friesland toen bij mensen uit Friesland daar is het paspoort ook aangevraagd en daar voor weer bij een handelaar en verder weet ik het niet.

LukieBradley schreef:
Ow WoW hij lijkt ook enorm op het ‘broertje’ van mijn oude pony. Qua voorkomen en leeftijd bijna identiek en ook toen pas een paspoort aangevraagd.
Ik kan niet op zijn naam komen.
Heet hij in zijn paspoort ook zoals jullie hem noemen en wie heeft hem laten chippen?
Niet de uitgevende instantie maar welke naam van eigenaar staat op pagina 1

Oke de leeftijd van hem in het paspoort is niet goed, hij is geschat op 27 jaar. Hij staat als speedy op paspoort zo nommen wij hem ook. gechipt in stavoren
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-02-19 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd