[PG]mini shetlander Barbie gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xbelieveitx

[PG]mini shetlander Barbie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-19 21:15

2 April 2016. De dag dat ik mijn mini shetlander Barbie heb verkocht aan H. Hessink. Hij vertelde aan mij en mijn vader dat hij uit Hattem kwam maar hij komt dus eigenlijk uit Terwolde/Oost-terwolde of Vaessen. Meerdere keren aan deze meneer gevraagd of hij geen handelaar was maar dit was hij echt niet. Hij had het mooie verhaal dat hij shetlanders fokte maar er 1 had staan met een overbeet waar Barbie bij kon. Barbie heeft dweg groei en een kaperrug dus dit leek mij het ideale plekje voor haar. Na een half jaar kwam ik er helaas achter dat deze man staal hard tegen mij had gelogen en Barbie alweer had doorverkocht, hij wist zogenaamd niet aan wie. Foto van deze man heb ik. Barbie heb ik helaas moet verkopen omdat er geen andere keus was, reden kan verteld worden via pb. Ik hoop ontzettend dat ik haar via deze weg kan vinden.
Kenmerken van Barbie:
• was rond de 72 cm.
• Heeft dwerggroei en een karperrug. ze is in 2007/2008/2009 geboren, dit weet ik helaas niet meer precies.
• Toen ik haar verkocht was ze een paar maanden van tevoren geschoren en had ik een hart op haar kont laten staan, dit was nog iets zichtbaar. ze drroeg een heel licht roze halstertje bij de verkoop.
• Vlak voordat ik haar verkocht heb ik een pluk manen achter haar oren weggeknipt.
• Als ze richting het voorjaar begint te verharen krijg ze een paar zwarte vlekjes op haar kont.
• Ze kent vrijheidsdressuur, onder andere steigeren en begin Spaanse pas (hoge voet) ook kon ze ontzettend goed springen en ze vond dit heel leuk.
• Staat achter met haar hoefjes naar buiten gekanteld.

ik hoop dat iemand haar herkent.
Afbeelding

Afbeelding

HTTP://boktimg.nl/img/m/5H5ssf.jpg
HTTP://boktimg.nl/img/m/z50I7m.jpg
HTTP://boktimg.nl/img/m/p8Mprw.jpg
HTTP://boktimg.nl/img/m/fbVfqG.jpg
HTTP://boktimg.nl/img/m/rQQuZY.jpg

Niemand die iets over deze man of mijn pony weet? Hij noemt zich ook wel Bob van E.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 05-01-19 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels