[PG] zoektocht naar fjord in Zeeland

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

horseloverc

[PG] zoektocht naar fjord in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 23:45

Hallo Allemaal.. Een aantal jaar geleden heb ik mijn fjord verkocht aan een meisje. Inmiddels is het alweer 7 jaar geleden en ik zou dolgraag willen weten waar hij staat en hoe het met hem gaat.. Zo makkelijk kom ik er helaas niet meer achter want de eigenaar wil geen contact meer met me..
Ik heb alles al geprobeerd via google te zoeken,, facebook,, startlijsten,, bokt.. etc
Het moet als het goed is nog wel ergens in zeeland(tholen) zijn daar is hij toen heen verhuisd.. Wie woont er misschien in zeeland en wil met mij in contact komen ...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-11-18 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie
Voor een mooie herinnering!!

Thestral

Re: zoektocht naar fjord in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:50

Misschien even wat meer info over de fjord delen? Eventuele foto's, naam, opvallende dingen, merrie of ruin etc. ik zal mijn ogen en oren openhouden hier. :)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:52

Ik snap wel dat je zou willen weten hoe het met hem gaat maar als de eigenaar geen contact meer wil wordt het ook wel lastig en vind ik het ook wel een beetje vreemd dat je dan via andere wegen gaat zoeken.
Het is hard voor jou maar je hebt hem verkocht en je hebt geen enkel recht meer, net zo min als ik dat heb als ik dat paard zou willen zoeken.
Wat maakt het zo lastig voor jou om het te laten voor wat het is? :(:)

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 23:56

Het gaat om een Ruin genaamd "Vayo" van 2000 dus hij moet nu 18 jaar zijn. Opvallend is dat hij toen altijd lekker voorwaarts en levendig was. Wat smaller gebouwd niet de typische fjord zegmaar echt wat meer sportgericht en een wat vollere lange voorpluk. Ik deed oa vrijheidsdressuur met hem en ik heb haar de commando's enzo ook geleerd.. ik ga er vanuit dat hij dit nu dus nog wel eens met haar doet. liggen/zitten/steigeren/ apporteren/ kusjes geven/ draaien/ bokken/ spaanse pas/ compliment etc... eigenlijk vanalles

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 23:59

justkid schreef:
Ik snap wel dat je zou willen weten hoe het met hem gaat maar als de eigenaar geen contact meer wil wordt het ook wel lastig en vind ik het ook wel een beetje vreemd dat je dan via andere wegen gaat zoeken.
Het is hard voor jou maar je hebt hem verkocht en je hebt geen enkel recht meer, net zo min als ik dat heb als ik dat paard zou willen zoeken.
Wat maakt het zo lastig voor jou om het te laten voor wat het is? :(:)

Ik snap je reactie! :) Dat fjordje was mijn alles en ik heb altijd gezegd (staat ook in een contract) dat ik eerste opkooprecht heb mocht hij weggaan bij hun. Overigens is er de eerste 3 jaar wel contact geweest. Het meisje was toen 10 jaar.. nu inmiddels dus een jaar of 17.. meestal is dat wel een leeftijd waarop de meeste een paard niet meer willen omdat er vriendjes in het spel komen... Ik wil dus graag weten of hij nog bij de zelfde eigenaar/stal is.. en hoe hij erbij staat... En ook zou ik hem dolgraag weer eens een dikke kus of knuffel willen geven... |(

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:01

Afbeelding
Is dit de goede?
Zoja dan kun je via de KNHS misschien meer informatie krijgen.

horseloverc

Re: zoektocht naar fjord in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 00:05

thanks dit was inderdaad nog met mij.. dat is de goede ja :) 2011 is hij verkocht

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie

Anoniem

Re: [PG] zoektocht naar fjord in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 07:43

Ik verplaats dit topic van BB naar OV, omdat het daar beter past.

Drx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 19:58

Hoi,

Ik denk dat ik jou Vayo ken. Heeft inderdaad een tijd in Sint Maartensdijk gestaan. Ik weet ook van wie hij was. Maar ik weet niet zeker of zij hem nog heeft. Ik dacht dat hij verkocht is, kan inderdaad wegens andere interesse zijn geweest.
Ik ga kijken of ik het voor je kan nazoeken! Je mag een PB doen!

Keep calm and let karma finish it.

[PG] Farno Merens x New Forest (ruin/hengst)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie