[PG] Pleasure, 21-jarige kwpn ruin (v. Jordan)

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, Nicole288, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pleasure1997

[PG] Pleasure, 21-jarige kwpn ruin (v. Jordan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 14:31

Beste paardenliefhebbers,
Ik doe deze emotionele oproep en hoop dat iemand mij kan helpen.
Inmiddels zo'n 13 jaar geleden hebben mijn ouders ivm hun scheiding mijn paard Pleasure (roepnaam Pip) verkocht. Ik was er destijds echt kapot van en nog steeds vraag ik me vaak af waar hij is, als hij nog leeft.
Ik heb niet veel meer van Pip, omdat dat niet in mijn bezit was. Als ik het me goed herinner is zijn stamboom Jordan (vader) X Chronos (vader van moeder).
Pip (die dus op papier Pleasure heet) is geboren op 15-5-1997. Hij is ongeveer 1.62 hoog en heeft linksvoor en linksachter een beetje wit op de kroonrand. Op de foto die ik bijvoeg is dat goed te zien, al is hij hier pas 3 jaar. Tegenwoordig zal hij er wel ouder uitzien. Verder heeft hij geen aftekeningen en is helemaal donkerbruin.

Hij is rond 2005 verkocht. Aan een handelaar in de buurt van Rucphen waarvan ik de naam niet meer weet... Die heeft hem doorverkocht aan een vrouw en volgens mij stond hij toen gestald bij Hippisch Centrum Nieuw Keytenburg in Rucphen. Ik miste destijds Pip namelijk heel erg en de handelaar heeft me later zelfs een keer naar die stal meegenomen om Pip en de nieuwe eigenaresse te ontmoeten.
Maar ik had het daar achteraf zo zwaar mee dat het me beter leek er niet meer heen te gaan. Uiteindelijk ben ik enkele jaren terug toch naar Hippisch Centrum Nieuw Keytenburg gegaan, maar hier bleek Pip niet meer te staan. De eigenaar van de manege dacht hem zich wel te herinneren, maar had helaas geen informatie behalve dat er rond 2006/2007 heel veel pensionklanten waren verhuisd en ook Pip hier 1 van was.

Daarom mijn vraag, weet iemand (iemand die rond 2006 bij Hippisch Centrum Nieuw Keytenburg reed) waar Pleasure is? Leeft hij nog..?
Want als ik dat weet zal ik het hopelijk een plekje kunnen geven.
Of een plek geven waar Pip met pensioen kan:)

Als iemand iets van informatie heeft, al is het maar klein, ontzettend graag! En vertel het ajb voort :)

Bedankt!!!!!!
Esther van Buren

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie