[PG] Kalifah

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blalala
Berichten: 46
Geregistreerd: 26-01-10

[PG] Kalifah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 22:09

Kalifah is een merrie van ongeveer 24 jaar oud. Toen ik nog op Stal Cappershaag reed, heb ik haar gereden en verzorgd. Ik weet niet wat voor ras ze is, maar het is in ieder geval een heel erg zachtaardig paardje. Weet iemand misschien hoe het nu met haar gaat, waar ze nu is of wat er in haar verleden allemaal is gebeurd? (Ik heb verhalen gehoord dat ze werd mishandeld, maar daar geloof ik niet veel, vandaar dat ik wat van haar verleden wil weten)

Afbeelding

Afbeelding

http://i45.tinypic.com/2gvt2qh.jpg

http://i45.tinypic.com/rjlk40.jpg

Ik weet dat ze mager is, maar dat kan ik niet helpen, ik was niet degene die haar moest voeren. Ze was ook al oud en at niet zo graag.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-02-10 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan, teveel omgezet in link.

Aceyami
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:39

hey erg laat... ik weet niet of je dit nog ziet.
Kalifah is afkomstig van de knertenranch in stein, een kleine stal met slechts enkele paarden. Na enkele jaren daar gereden te hebben gingen ze failliet, de eigenaar van de stal die volgens mij marielle heette, heeft de meeste van haar paarden verkocht aan de meisjes die daar op stal vaak reden, iedereen had zo ongeveer zijn of haar eigen pony/paard. Kalifah is de enige die met Marielle is mee verhuist naar stal cappershaag. Ik herinner me dat ze vaak last had van haar been en enkele andere gezondheidsproblemen had, maar ze was echt super lief. Ze was dus inderdaad niet mishandeld zover ik weet, tenzij dat al zo was voordat ze op de knertenranch kwam.
Ik kwam hier terecht omdat ik ook wilde weten hoe het nu met haar is.... ik ben al een jaar of 7 weg bij cappershaag nu en ik moest aan haar denken. Hoop dat je hier nog iets aan hebt.