[PG] Herke K. / Friese hengst/ruin, 8 jaar

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LB1980

[PG] Herke K. / Friese hengst/ruin, 8 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 21:06

Hallo allemaal, begin december heb ik tijdens een koliekoperatie mijn mooie lieve merrie Roxanne moeten laten gaan. De koliek bleek slechts een symptoom van een veel groter woekerende ziekte. Ze kon niet gered worden en zou ook niet in staat zijn haar eerste veulentje uit te dragen. Ik ben nu op zoek naar de volle broer van Roxanne: Herke K. Herke is een hengst/ruin geboren op 13-3-2010 in Pingjum. Net als Roxanne een nakomeling van de hengst Sape 381. Moeders vader is Piter 312.
De fokker heeft Herke als enterhengst verkocht naar Duitsland (bij Emmen over de grens...). De koper heeft hem niet op zijn naam geregistreerd maar wilde hem inzetten als (niet goedgekeurde) dekhengst. Helaas weet de fokker de naam niet meer van de Duitse koper en ook niet de plaats waar hij naar toe is verhuist.
Ik weet dat ik een speld in een hooiberg zoek maar proberen kan altijd. Ik zou het heel leuk vinden om de volle broer van mijn merrie te vinden! Ken je dit paard toevallig? Dan ontvang ik heel graag een berichtje!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie