[EG]Oude eigenaar/afkomst shetlander Waldo gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

waldoliberty

[EG]Oude eigenaar/afkomst shetlander Waldo gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 16:57

Ik verzorg nu bijna vijf jaar een lief shetlandertje die al 9 jaar bij de huidige eigenaar staat. Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar/eigenaren om wat meer te weten te komen over zijn afstamming. Vermoedelijk komt hij uit de omgeving Houten. Ik weet niet precies hoe oud hij is maar aan zijn tanden te zien is hij rond de 12-15 jaar. De huidige eigenaren hebben geen paspoort of papieren van hem omdat ze die kennelijk niet hebben gekregen bij de aankoop. Hij heeft een sterk karakter en is ontzettend lief met kinderen. De kleindochter van de eigenaren leert ook paardrijden op Waldo waarbij ik een handje help. Hij krijgt een hele dikke wintervacht in de winter dus hij lijkt op een heel ander paardje in de zomer :)
Hij kent nu veel trucjes van vrijheidsdressuur maar we zijn een paar maanden terug overgestapt naar R+ gericht trainen. Een jaar of 3 terug stond hier nog een groter tuigpaard, Kasper, maar sinds de eigenaar al op flinke leeftijd is en een aantal keer geopereerd moest worden aan zijn arm is die helaas verkocht. Hij heeft wat witte plekjes op zijn vacht, een rond plekje op zijn nek en eentje op zijn schoft. Hij heeft donkere, volle manen en zwarte benen. Hij heeft ook een beetje grijs op zijn voorhoofd. Wie herkent deze pony?

Afbeelding
Afbeelding
https://www.bokt.nl/img/avatar/ypBcRs.png
https://www.bokt.nl/img/avatar/OOIMIk.png

PS. Ik kon de foto's helaas niet groter krijgen, ik ben daar niet zo goed mee.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 26-12-17 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel en topic aangepast naar de regels van ov

shilady

Re: Oude eigenaar/afkomst shetlander Waldo gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 18:07

chip laten lezen

waldoliberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 20:28

shilady schreef:
chip laten lezen

Hij is waarschijnlijk niet gechipt. Ik heb hier ook naar gevraagd maar ze hebben volgens mij weinig informatie gekregen van de verkoper.

shilady

Re: [EG]Oude eigenaar/afkomst shetlander Waldo gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 00:16

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: [EG]Oude eigenaar/afkomst shetlander Waldo gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 07:44

De foto's zijn wel erg klein.