[PG] Monday, 13 jarige bruine ruin

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JessM

[PG] Monday, 13 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-17 18:11

Hoihoi,

Mijn vriend en ik zijn opzoek naar het paard, dat hij jaren geleden samen met iemand gehad heeft. Hij is toen verkocht en 4 maanden laten weer doorverkocht en waarschijnlijk daarna ook weer verder doorverkocht. Wij zouden graag willen weten hoe het met hem gaat en als het mogelijk is contact willen opnemen met de huidige eigenaar.

Wij zoeken:
Naam: Monday
Geboortedatum: 01-01-2004 (dus nu 13 jaar)
Geslacht: ruin
Kleur: bruin
Afstamming: onbekend

Monday is deels een (gelderse) tuiger, dit zie je goed terug in zijn bouw. Hij heeft 4 witte voeten en een (druip)kol op het hoofd.
Wij hebben een paar jaar geleden van iemand gehoord, dat hij ergens in Ridderkerk (bij een boer?) stond. Maar we weten niet of Monday daar nog steeds staat en we weten dus ook niet exact waar in Ridderkerk het dan was/is.

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop, dat iemand ons kan helpen en misschien weet waar hij nu is of waar hij geweest is.

EmmaJdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 07:52

Heey heey,

Ik heb dit paard een tijdje gereden als bijrijpaard. Dat was in 2012 tot de toenmalige eigenaar hem verder verkocht. Wat een lief en leuk paard was het. Ik heb geen idee waar hij nu is... Als je me een DM stuurt, kan ik wel een foto sturen!

'Wij moeten zeer de moeite zijn, als zelfs de zee tot hier komt, weggaat... en zich weer bedenkt'
@Bart Moeyaert

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie