[PG]haflinger sije van de kaleweg gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janedoe12
Berichten: 56
Geregistreerd: 18-09-17

[PG]haflinger sije van de kaleweg gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 09:33

een speld in een hooiberg maar ik probeer het nog eens, ik ben op zoek naar mijn oude haflingerruin sije van de kaleweg...hij is geboren in mei 1995 in opende groningen , mocht hij nog in leven zijn dan is hij 22 jaar oud. sije heb ik gekregen van de eigenaar van mijn verzorgponys op mijn 17de verjaardag, hij was het veulen van mijn favoriete verzorghaf. ik heb hem western beleerd. door de hoge kosten en minder tijd voor hem omdat ik ging werken, heb ik hem verkocht aan mijn bijrijdster, zij heeft ook jaren plezier met hem gehad...helaas toen zij ging studeren en niet de aandacht voor hem had die hij nodig was heeft ze hem verkocht aan een mevrouw in kollummerzwaag friesland, ik heb contact met deze mevrouw gehad en zei vertelde dat ze zich hem wel herinnerde maar dat ze niets met hem kon worden en hem al snel heeft doorverkocht aan een ouder stel in urk, zij zouden hem gekocht hebben voor hun kleindochter....hier loopt het spoor hartstikke dood....ik heb contact gehad met een mevrouw uit urk die haar leven lang al in urk woonde en paardreed.....als hij hier geweest is zal ik hem voor je vinden .... ze heeft veel contacten met paardenmensen , maar helaas geen resultaat. misschien hier iemand?


Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/aRNspI.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 09-10-17 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels van OV

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: haflinger sije van de kaleweg gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:52

Ik ken hem niet, maar je zou het ook via de haflinger facebook groepen kunnen proberen ;) wat is zijn afstamming?

janedoe12
Berichten: 56
Geregistreerd: 18-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 10:00

maessie schreef:
Ik ken hem niet, maar je zou het ook via de haflinger facebook groepen kunnen proberen ;) wat is zijn afstamming?

zijn moeder is hettie van de kaleweg en zijn vader is sultan, bedankt voor de tip!