Automatisch oprolzeiltje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

infernum

Automatisch oprolzeiltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 12:30

Hey..

Ik heb een oudere trailer voor 2 paarden van het merk MARCO (1996) gekocht.

Ik ben echter op zoek naar een oprolzeiltje, want anders regent het allemaal binnen.

Heeft er iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden? Indien mogelijk in België te verkrijgen/of leveren in België?

Ibbel

Re: Automatisch oprolzeiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:00

Even meten hoe hoog/lang en breed het zeiltje moet zijn, en dan een aantal trailerdealers of importeurs mailen met de vraag of hun merk zeiltje een beetje in de buurt komt. Zo'n zeiltje komt niet zo nauw.

sjouk_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:14

Je kan even contact opneemt met verhaegh trailers in sevenum limburg (nederland). Hij heeft voor mijn bockmann ook een zeiltje op maat laten maken.

Je krijgt dan een formulier opgestuurd waar je een aantal maten moet opgeven. Hoogte, breedte op 3 plaatsen en afstanden voor de ogen die erin moeten komen. Dan stuur e dat terug en heb je met 1 a 2 weken je op maat gemaakte zeil terug.

Je kan de kleuren zelf kiezen.

Ik heb toentertijd ongeveer 125 euro voor een automatisch zeiltje betaald.

Ik weet dat hij ook verzend, naar België zal niet zo'n probleem zijn verwacht ik.

Link naar zijn website: https://www.verhaeghaanhangwagens.nl/

Tessebes

Re: Automatisch oprolzeiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 23:27

Kijk eens op de site vd Witte Smid.

BCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 23:54

sjouk_L schreef:
Je kan even contact opneemt met verhaegh trailers in sevenum limburg (nederland). Hij heeft voor mijn bockmann ook een zeiltje op maat laten maken.

Je krijgt dan een formulier opgestuurd waar je een aantal maten moet opgeven. Hoogte, breedte op 3 plaatsen en afstanden voor de ogen die erin moeten komen. Dan stuur e dat terug en heb je met 1 a 2 weken je op maat gemaakte zeil terug.

Je kan de kleuren zelf kiezen.

Ik heb toentertijd ongeveer 125 euro voor een automatisch zeiltje betaald.

Ik weet dat hij ook verzend, naar België zal niet zo'n probleem zijn verwacht ik.

Link naar zijn website: https://www.verhaeghaanhangwagens.nl/

Is dit de prijs van een zelf oprollend zeiltje? Dat valt me super mee. Ik zoek er nog een voor mijn bockman trailer. Thanx voor de tip