Welsh NWR Annelies

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buddyloveyou

Berichten: 330
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Nederland

Welsh NWR Annelies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-17 11:33

Hallo allemaal,
Ik weet niet of het hierin mag, maar:

Ik kwam 2/3 weken geleden op het zomerland van mijn verzorgpony's en ik zag dat er 1 van mijn verzorgpony's mistte. Ik stuurde de eigenaar een appje en die zei dat ze in Vorden staat om beleerd te worden en uiteindelijk waarschijnlijk wordt verkocht.. dus weet iemand misschien welke stal of waar xe in Vorden staat? Ik was al op het internet aan het kijken, maar ik kwam helaas nergens op uit..

Dankjewel alvast!

Afbeelding

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 13:39

Buddyloveyou schreef:
Hallo allemaal,
Ik weet niet of het hierin mag, maar:

Ik kwam 2/3 weken geleden op het zomerland van mijn verzorgpony's en ik zag dat er 1 van mijn verzorgpony's mistte. Ik stuurde de eigenaar een appje en die zei dat ze in Vorden staat om beleerd te worden en uiteindelijk waarschijnlijk wordt verkocht.. dus weet iemand misschien welke stal of waar xe in Vorden staat? Ik was al op het internet aan het kijken, maar ik kwam helaas nergens op uit..

Dankjewel alvast!


Hoi Buddyloveyou,

Heb je de eigenaar al gevraagd naar welke stal ze is verhuisd? Zoals ik begrijp uit je openingspost heb je diegene wel gesproken maar is er niet gemeld waar ze precies staat.

Heb je wel toestemming gevraagd voor dit topic aan de eigenaar? Wellicht is er een reden dat de eigenaar het niet expliciet heeft verteld.

Ik kan me voorstellen dat de eigenaar van je verzorgpony dit dan niet erg op prijs stelt.

Succes met je zoektocht verder!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Welsh NWR Annelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:11

TS, het is in dit geval niet toegestaan een topic te openen. Je kan deze vraag namelijk gewoon aan de eigenaar stellen. Het paard is verder niet verkocht op of op een onbekende plek voor de eigenaar. Daarom hier een slotje.