[PG]Eigenaar/paard gezocht: Genghis (Maestro x Rossini)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fiebie

Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-07-04

[PG]Eigenaar/paard gezocht: Genghis (Maestro x Rossini)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 14:16

Hallo allemaal,

Ik zit er al een tijdje mee, mijn zelf gefokte hengst (of inmiddels ruin) zoek ik al even. Ik vermoed dat hij nog bij de persoon is aan wie ik hem heb verkocht, maar dat zou net zo goed niet zo kunnen zijn gezien haar reactie uitblijft. Ik wil heel graag weten hoe het met hem is, waar hij is en met wie hij is.

Ik heb hem verkocht als bijna 2 jarige aan een jonge meid, met enorm veel pijn in mijn hart, maar 5 paarden was even teveel in pension.
Ik had haar op Facebook maar ze heeft mij na een tijdje verwijderd, waarom weet ik niet. Ik heb meerdere malen contact gezocht, maar na een korte reactie, kort samengevat ''ik ben aan het werk, ik vertel je straks hoe het gaat'' heb ik niks meer gehoord, ik vermoed dat ze mij geblokkeerd heeft na meerdere ''reminder'' berichten terug gestuurd te hebben, maar dat weet ik niet zeker.

We hebben afgesproken dat mocht ze hem om wat voor reden dan ook willen verkopen dat ze eerst contact met mijn zou opnemen voor eventueel terugkopen. Een jaar later zag ik hem te koop staan, zoals je kunt raden, geen contact, was misschien ook wat naïef gedacht. Even later zag ik hem weer voorbij komen met haar op foto's, dus ik dacht, dat is weer goed gekomen.

Het gaat om Genghis (v. Maestro x Rossini), geboren in 2011, vos met vier witte benen en een bles. Ik heb dus geen recente foto's. Hij is verkocht in April 2014.

Afbeelding

Afbeelding

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59C74AC4

Filmpje (1,5 jaar oud)


Ik heb aan mijn vriendinnen gevraagd of ze nog ergens foto's kunnen vinden van hem als 2 jarige, dus ik hoop op nog duidelijkere foto's.
Ik ga zo ook nog even neuzen op mijn oude laptop.

De naam van de jongedame in kwestie zet ik hier niet neer, maar mocht je denken te weten wie hoe of wat dan kunnen we het daar misschien per pb over hebben.

Mijn dank is gigantisch!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 01-07-17 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels van OV

Fiebie

Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-07-04

Re: [PG]Eigenaar/paard gezocht: Genghis (Maestro x Rossini)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 20:33

Ik heb na een goeie tip per pb wederom een bericht gestuurd en nu wel met reactie.
Ze had problemen met Messenger.
Paard is inderdaad verkocht, staat in België.
Ben blij dat ik weet waar hij is en teleurgesteld dat hij verkocht is zonder bericht. Maar ja....

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70689
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG]Eigenaar/paard gezocht: Genghis (Maestro x Rossini)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:15

Aangezien TS weet waar het paard is plaats ik hier een slotje voor het overzicht.