[PG] Soraya arabya/Balou - arabische merrie 05/05/1998

Moderators: Apple, Coby, petraaken, A_nouk, SayaJones, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

[PG] Soraya arabya/Balou - arabische merrie 05/05/1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 21:03

Hallo allemaal,

Na mijn twijfels te hebben gehad of ik dit wel (weer) zou doen doe ik het toch maar omdat ik het anders toch niet los kan laten.

Ik ben op zoek naar mijn eerste eigen pony, die ik 1,5 jaar geleden genoodzaakt heb moeten verkopen.
Een hoop beloftes zijn mij gemaakt door de koper ik mocht haar altijd opzoeken en ga zo maar door, 4 week na de verkoop werd ik genegeerd en 2 week later overal geblokkeerd en verwijderd.

Vorig jaar September ben ik zo ineens weer gaan zoeken en vond ik tot mijn grote schrik dat ze inmiddels was door verkocht, blijkbaar nog geen half jaar nadat ik haar verkocht heb met ook nog eens de dubbele vraagprijs..

Hierna ben ik een zoekactie gestart door een bericht op Facebook te plaatsen op paarden groepen etc. en heb ik haar gevonden op Manege Arnhem / Africhtingsstal van laar (te schaarsbergen).
Hier is tevens haar (roep)naam veranderd naar Balou/Baloe, ik weet dus niet of ze nu onder de naam Soraya of Balou verkocht is, in het paspoort heet ze Soraya Arabya

Helaas ben ik er een paar week geleden achter gekomen dat ze toch ook opnieuw weer te koop stond..

Inmiddels heb ik weer contact gekregen met manege arnhem waar me is bevestigd dat ze verkocht is. Ergens deze maand (april 2017) is ze dus verkocht. Maar ik weet niet waarheen en krijg verder geen antwoord meer.

Ik hoef verder niks, kan haar sowieso niet terug kopen dat is iets waar je niet bang voor hoeft te zijn, ik ga je niet bekritiseren of iets, zal je hooguit meer achtergrond informatie kunnen geven, heb haar 5 jaar gehad, heb in het begin goed contact gehad met de vorige eigenaresse en zelfs de fokkers heb ik persoonlijk ontmoet weet dus heel veel van haar, heb ook heel veel foto's van toen ze nog van mij was die ik met alle plezier door wil sturen.

Het enige wat ik graag wil weten is waar ze is en of ze gelukkig is en of ze het goed heeft.

Afbeelding
(Foto van November 2016 onze eerste ontmoeting na een jaar onzekerheid, deze foto is trouwens niet geposeerd en ik weet niet eens dat mijn vriend hem toen genomen heeft ik was helemaal in mijn eigen wereldje met haar samen)

Afbeelding
(Als het goed is stond deze foto bij de marktplaats advertentie)

http://boktimage.nl/img/m/iyTsEj.jpg
(ik weet niet hoe ik deze in een linkje moet plaatsen maar wou deze graag nog toevoegen ivm haar bles)

Verdere foto's heb ik uiteraard dus als je twijfelt stuur een pb'tje!
Paspoortje Soraya ;
Soraya Arabya
Moeder ; Djamila Arabya
Vader ; El qahira algero
Links voor een wit voetje.
Fokker ; Steegstra Marrum
Als ik het goed heb zit er een inlegvel in het paspoort waar op staat dat ze niet voor menselijke consumptie geslacht mag worden ivm bepaalde medicatie die ze gehad heeft.
Soraya heeft geen stamboekpapieren (mits deze op de een of andere manier wel aangevraagd zijn)
Aardig wat littekens op benen, meest opvallend is links achter (als je voor haar staat) een groot litteken,
deze is gekomen omdat ze op jongere leeftijd vast heeft gezeten in prikkeldraad.
Inentingen in het paspoort zijn tussen ong. maart 2014 en december 2015 (bijna) allemaal door dierenartsenpraktijk Leek gedaan (dierenarts Nijenhuis).
Laatst bijgewerkt door C_arola op 26-04-17 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's, de laatste foto heb ik in link geplaatst

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 16:21

Ik schop ook dit topic toch graag even weer omhoog.. Misschien dat iemand 1,5 jaar later haar wel herkend of weet waar ze is, of of ze nog leeft ├╝berhaupt..
Het laatste wat ik ooit gehoord heb is dat ze nog in omgeving Arnhem zou zijn..

M_ontana

Re: [PG] Soraya arabya/Balou - arabische merrie 05/05/1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:28

Hoe oud is ze?

Volg ons op instagram! @mynrps
Meestal ben ik een beetje de domme kip in het topic. Ik snap het dan gewoon niet :+
[o]

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 19:13

M_ontana schreef:
Hoe oud is ze?

Ze is van 05/05/1998

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie