[EG]Gezocht: Info over 20 jarige vos merrie Sam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joellaakiss

[EG]Gezocht: Info over 20 jarige vos merrie Sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 12:53

Hallo Bokkers,

Ik ben nu 5 in het bezit van een bijna 21 jarige vos merrie Sam.
Ik weet dat ze gefokt is bij Les Cheveaux in Nieuw Buinen, heb reeds contact met hun opgenomen maar vanwege overname beschikken ze niet meer over foto's e.d. over mijn paard.
Ik hoop dat ik via deze weg foto's en info kan krijgen.

Verdere info over het paard:
Naam: Sam
Geboortedatum: 25-5-1996
Schofthoogte: +/- 1,65 m
Geslacht: Merrie
Kleur: Vos
Af tekeningen: brede bles smal uitlopend & witte sok aan het linker achterbeen.
Fokker: Les Cheveaux Nieuw Buinen

Als ik het me goed herinner is de merrie tot +/- 2008 in het bezit geweest van Les Cheveaux en heeft ze daar als ponykamp-paard gelopen. Daarna heeft de manege (Manege de Berkenhoeve te Westerbroek) haar gekocht en sindsdien is ze altijd op de manege gebleven.

Ik hoop dat iemand mij foto's en/of meer info kan geven over Sam tijdens haar periode bij Les Cheveaux

Groetjes Joellaakiss

Afbeelding

Afbeelding
http://boktimage.nl/img/m/KQSXtK.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 04-04-17 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels die gelden op OV

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:59

Sam is niet bij ons geboren, we hebben haar van een transport uit Letland gekocht. Tot wanneer precies ze van ons is geweest weet ik niet.

joellaakiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 13:08

rink schreef:
Sam is niet bij ons geboren, we hebben haar van een transport uit Letland gekocht. Tot wanneer precies ze van ons is geweest weet ik niet.

Oh aha, op haar paspoort staan jullie als Fokker dus vandaar dat ik ervan uitging. Ikzelf weet ook niet meer tot wanneer ze precies van jullie was (is al zolang geleden). Heeft u toevallig nog foto's of filmpjes van haar?
Groetjes Joellaakiss

Celien_Alex

Re: [EG]Gezocht: Info over 20 jarige vos merrie Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:03

Ik ken Sam nog wel van de tijd dat ze op Les Chevaux stond. Wat leuk om te lezen dat ze nog leeft en een fijn plekje heeft gekregen.
Ik heb zelf nooit op haar gereden, maar mijn moeder en mijn zus hebben regelmatig op haar gereden. Ik zal vanavond eens de fotoboeken in duiken om te kijken of ik nog ergens een foto van haar heb.

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 21:07

joellaakiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 13:28

Celien_Alex schreef:
Ik heb een aantal foto's kunnen vinden. Niet heel bijzonder misschien, maar toch leuk denk ik voor jou om te zien. De eerste foto is het oudst, het precieze jaargetal weet ik niet. De laatste 3 foto's zijn in 2007 of 2008 gemaakt denk ik, deze had ik nog digitaal.

[ [url=m/3KXXzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AwMYUf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4CdXUp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lB0Zv2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankuwel voor de foto's, Ik ben blij met alle foto's die ik kan krijgen.
Op die 1e is ze echt nog een baby zo leuk om te zien.Ik hoop dat er nog meer mensen reageren met foto's