[PG] Boudewijn (Bo) 10 jaar E ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

girlyggirl

[PG] Boudewijn (Bo) 10 jaar E ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 10:37

Ik ben opzoek naar de kersverse eigenaar van mijn vorige pony. Door omstandigheden hebben wij hem ingeruild bij de kleine verkoopstal van Booy Rheul. Hun hebben hem doorgereden en ik kreeg vanmorgen te horen dat hij naar een meisje in Friesland is verkocht die er wedstrijden mee wil gaan rijden.

Bo is een plaatje om te zien maar met gebruiksaanwijzing. ..hij is qua kleur in mijn ogen smokey buckskin maar andere noemen het vadt anders. Ik zou het heeeeeel fijn vinden als de nieuwe eigenaar me wil laten weten hoe het gaat :o ze kan hem dus niet langer als vanaf december hebben. Wie helpt!!

Afbeelding
Afbeelding

Jolynne

Re: [PG] Boudewijn (Bo) 10 jaar E ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:40

Naar de handelaar bellen?

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 10:48

Prosecco schreef:
Naar de handelaar bellen?

Die heb ik net vanmorgen per app gesproken en wacht op het antwoord of ik de naam mag... kan me alleen goed voorstellen dat ze dat niet geven ivm privacy dus dan maar zo. Had toendertijd gevraagd of hij de eigenaren mijn gegevens wilde meegeven maar dat is er bij ingeschoten denk ik :o

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 10:05

Ik heb Bo gevonden door een pb van iemand die liever anoniem blijft. Echt heeeel blij mee! Nu hopen dat nieuwe eigenaar mijn fb privé bericht ziet :o

Topic kan gesloten *\o/*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: [PG] Boudewijn (Bo) 10 jaar E ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:59

Omdat Bo gevonden is, hier een opruimslotje.