[PG]Djibriel, B register KWPN uit moeder Wydonna gezocht

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

[PG]Djibriel, B register KWPN uit moeder Wydonna gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 15:12

In september 2011 heb ik mijn toen 3 jarige ruin verkocht een een handelaar in de provincie Groningen.
Exact 6 maanden later heb ik de handelaar opgebeld omdat ik graag wilde weten waar hij gebleven was. Helaas was hij niet doorverkocht nog (crisis in de paardenhandel) en stond daar al die tijd op stal. Ik heb besloten niet te gaan kijken omdat het mij pijn zou doen.
Nu zijn we heel wat jaartjes verder en ik vraag me nog steeds af waar hij gebleven is. Hij is niet afgemeld bij het kpwn, maar ook niet uitgebracht in de sport (echt jammer vind ik, want hij kon op 3.5 jarige leeftijd al piafferen).
Weet iemand waar deze ruin gebleven is? Hij heeft een aantal opvallende aftekeningen, aan alle 4 benen wit en een witte streep op de onderlip.
Afbeelding

Zijn afstamming staat hier (heb ik nooit ingevoerd, alleen op een Nederlandse site):
http://www.reitturnier-news.de/pferde/s ... briel.html

Hier op horsetelex heb ik hem wel zelf ingevoerd:
http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/349648
Laatst bijgewerkt door C_arola op 22-02-17 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van OV

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:17

Ik heb een Ferdinand x Lennard ruin, 2008, Donkerbruin, KWPN, fokker: GB de Vries ... gevonden ... maar onder de wedstrijd naam "Ferdinand 304".
En dat in een competitie verslag van een dressuur wedstrijd 30/7/2016 in Duitsland, Dressurprüfung Kl.E. (7e geworden)
Amazone: Katharina Möschel
Eigenaar: Dr. Wolfgang Heckmann
Verder was er een link tussen 'Ferdinand 304' met Katharina Moschel en 'Reitanlage Harald Sellhorn'.
De laatste twee zijn op Facebook.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-17 15:15

Peterina schreef:
Ik heb een Ferdinand x Lennard ruin, 2008, Donkerbruin, KWPN, fokker: GB de Vries ... gevonden ... maar onder de wedstrijd naam "Ferdinand 304".
En dat in een competitie verslag van een dressuur wedstrijd 30/7/2016 in Duitsland, Dressurprüfung Kl.E. (7e geworden)
Amazone: Katharina Möschel
Eigenaar: Dr. Wolfgang Heckmann
Verder was er een link tussen 'Ferdinand 304' met Katharina Moschel en 'Reitanlage Harald Sellhorn'.
De laatste twee zijn op Facebook.

Dat is inderdaad het paard. Ik zal eens verder zoeken, bedankt. Het vermoeden van export naar Duitsland had ik al, wegens dat zijn naam ooit genoemd werd zonder overige info op een Duitse site.

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie