[EG] D pony, vos 1996.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessicaduke
Berichten: 154
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: ergens in Gelderland.

[EG] D pony, vos 1996.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 20:33

Hallo,

Ik heb al 9 jaar mijn eigen pony duke. Wij hebben hem gekocht via een handelaar.
In de paspoort staat alles onbekend. Wij kwamen via de brandmerk die mijn pony heeft achter dat hij een westfaler (duitse rijpony) is.
Nu mijn vraag, Wie kent/ heeft deze pony voor de handelaar gehad. Ik ben erg benieuwd naar zijn verleden. Ik heb via duitsland wel zijn echte papieren gekregen. hij blijkt ook 2 jaar ouder te zijn dan wat op de paspoort van de handelaar staat.

Wat ik weet over hem:

Naam: duke (Heeft daarvoor een andere naam gehad)
Ras: Westfaler (in dit paspoort staat NRPS maar dat is niet zo)
Leeftijd: word dit jaar 21, maar volgens nrps paspoort 19.
Kleur: vos met 4 witte sokjes/benen Heeft een smalle bles.
Hij kan goed dressuren, springen heeft hij waarschijnlijk voor mij nog nooit gedaan.

De echte papieren (westfaler)
Afstammeling: v. Dublino m. Nanni
vv. Donnerkiel mv. Nobel


Ik heb op een andere site wel iemand gevonden die deze pony vroeger had gehad. Ze zei dat hij toen een hengst was (hij zou daar 8 jaar zijn geweest) Hij heette daar Picasso Z. Zij heeft hem verkocht toen hij M1 dressuur was. Helaas is zij gestopt met die site en ben ik het contact met haar kwijt. Ik vind het heel jammer want ik was ook erg benieuw of duke als hengst heeft gedekt en hoe hij verder was. Ik ben ook erg benieuwd hoe hij als veulen was. hij heeft in het zuiden van nederland gestaan toen hij hengst was. Waarschijnlijk heeft hij ook heel lang in duitsland gestaan.

DUS wie o wie kent/had deze lieve pony,!

Hier nog een foto van mijn pony:D

foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor meer foto's kan je er altijd naar vragen.

vragen kun je ook gerust stellen. hopelijk weet iemand meer.