[PG]Zoektocht naar Shetlander Magic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie9

[PG]Zoektocht naar Shetlander Magic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 19:24

Goedendag bokkers,
Ik zou graag willen weten of jullie enig idee hebben waar mijn oude verzorg/eigen pony nu is!

Het gaat om een Shetlander genaamd Magic
Hij is een ruin en zou nu 9/10/11 jaar moeten zijn denken wij. Ik was erg klein toen hij wegging maar op dat moment werd hij 4 of was hij al 4 jaar
Hij is redelijk smal gebouwd voor een Shetlander en heeft vooral een smal hoofd, hij heeft een witte bles op zijn hoofd.
Toen hij verkocht werd weet ik dat hij naar mensen met kinderen ging en waar de eigenaar vaag contact mee had, in mijn vage herrineringen zou hij verkocht zijn omdat hij niet goed omging met de andere paarden en omdat hij toch niet echt geschikt was als kinderpony, ookal kon ik er geweldig mee op schieten maar waarschijnlijk werd hij dat geren om zich heen van jonge kinderen zat en ik was een rustig type dus deed dat zelf niet.

Als iemand weet waar Magic is gebleven of überhaupt iets weet zet een reactie hieronder of stuur mij een pb alvast bedankt!!

Even ter verandering omdat ik nu een foto Zie hij had geen bles maar een soort van stipje op zijn neus

Afbeelding

Dit zijn niet de beste foto's maar helaas heb ik verder geen foto's meer het is de pony rechts voor de duidelijkheid

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 10-02-17 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop