[PG]Haflinger Maudy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMontana

[PG]Haflinger Maudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 09:05

Hallo bokkers,

Op de manege waar ik rijd was altijd een haflinger genaamd Maudy. Ik weet helaas niet of dit haar echt naam is, maar ik denk het wel. De manege waarop ze stond heet: manege Hooidonk, vroeger (sinds 1-1-2016 niet meer) heette deze manege Cahama. De eigenaar van de manege is Desiree Dankelman. De manege ligt in Nuenen. Ze is verkocht omdat ze te sterk was voor de meeste manegeruiters. Ik heb helaas geen flauw idee waar ze nu is. Ik denk dat ze een grote d of een e pony is. Wie oh wie weet waar deze haflinger heen is?

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg/img/m/WIAQCy.jpg

http://boktimg/img/m/2kLi90.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 04-02-17 09:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en Max 2 foto's volgende de regels

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: [PG]Haflinger Maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:20

HarmanyL

Re: [PG]Haflinger Maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:35

Ze heet echt Maudy. Toen ze kwam wisten wel haar naam niet en noemden wel haar Spekkie. Jammer dat ze weg is! Ik reed haar in het begin (en ben er in de laatste les voordat de manege ging sluiten nogal komisch afgestuiterd). Hoop dat je haar vind!

BenteMontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 23:55

Cayenne schreef:

Ja! Dit is inderdaad dezelfde Maudy! Helaas is de Maudy die ik zoek pas een half jaar gelden verkocht en moet dit bij haar vorige baasje zijn geweest. ;( weet jij meer over Maudy?
Edit: hoewel ik wel heel erg dicht bij Eindhoven woon, maar ik herken dit terrein niet.