[PG]Gezocht Gambell V KWPN schimmel ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloesxx

Berichten: 299
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: Overijssel

[PG]Gezocht Gambell V KWPN schimmel ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 22:32

Hallo bokkers,

Ik zou heel graag in contact willen komen met de huidige eigenaar van Gambell V, een bijna 6 jarige KWPN ruin. Hij is een schimmel en is geboren in maart 2011 en zijn stokmaat was op 4 jarige leeftijd 1.64 cm.

Gambell's vader is Campbell VDL en de vader van moeders kant is Eusebio. Hij is super braaf en lief, en ik vind het jammer dat ik niet weet waar hij is terechtgekomen. Tijdens het inrijden heeft hij geen stap verkeerd gezet en hij zou het leuk doen in de sport.

Link naar afstamming: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/686984

Hier zijn enkele foto's van Gambell V, helaas zijn ze al wat ouder omdat hij al bijna 2 jaar weg is. Hij is toendertijd getoiletteerd verkocht en hij had een gladde zomervacht. In de zomer is hij lichtgrijs en in de winter is hij donkergrijs. Typerend zijn de bruine spikkels bij z'n hoofd en de witte bles.

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door C_arola op 01-01-17 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd volgens de regels van OV

FloorM_
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Terborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:48

Hoi Marloes,

De naam van het paard komt mij bekend voor in combinatie met de stokmaat. Je zou het bij stal Buitenhuis kunnen vragen.

Ik heb hier in augustus/september stage gelopen en in die tijd was er een niet al te grote schimmel Gambell. En ik weet zo dat de vader bijna de zelfde naam heeft. Je zou hun kunnen benaderen met de vraag of hij nog steeds daar staat of dat ze hem verkocht hebben.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 02-01-17 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Punt uit de naam verwijderd, dit is niet toegestaan en helpt niet

marloesxx

Berichten: 299
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 22:51

FloorM_ schreef:
Hoi Marloes,

De naam van het paard komt mij bekend voor in combinatie met de stokmaat. Je zou het bij stal Buitenhuis kunnen vragen.

Ik heb hier in augustus/september stage gelopen en in die tijd was er een niet al te grote schimmel Gambell. En ik weet zo dat de vader bijna de zelfde naam heeft. Je zou hun kunnen benaderen met de vraag of hij nog steeds daar staat of dat ze hem verkocht hebben.


Hoi Floor,

Wat zou dat leuk zijn! Ik ken de stal zelf niet.. heb je in augustus 2016 of 2015 gelopen?? Ik hoor graag van je!

FloorM_
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Terborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:54

marloesxx schreef:
FloorM_ schreef:
Hoi Marloes,

De naam van het paard komt mij bekend voor in combinatie met de stokmaat. Je zou het bij stal B.uitenhuis kunnen vragen.

Ik heb hier in augustus/september stage gelopen en in die tijd was er een niet al te grote schimmel Gambell. En ik weet zo dat de vader bijna de zelfde naam heeft. Je zou hun kunnen benaderen met de vraag of hij nog steeds daar staat of dat ze hem verkocht hebben.


Hoi Floor,

Wat zou dat leuk zijn! Ik ken de stal zelf niet.. heb je in augustus 2016 of 2015 gelopen?? Ik hoor graag van je!


Ik heb er in 2016 stage gelopen. (: Als je op de naam zoekt kom je wel op hun site of Facebook pagina terecht.

marloesxx

Berichten: 299
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 23:01

FloorM_ schreef:
Ik heb er in 2016 stage gelopen. (: Als je op de naam zoekt kom je wel op hun site of Facebook pagina terecht.


Ik heb ze een bericht gestuurd op facebook, nu is het afwachten :)

marloesxx

Berichten: 299
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 23:52

FloorM_ schreef:
Ik heb er in 2016 stage gelopen. (: Als je op de naam zoekt kom je wel op hun site of Facebook pagina terecht.


Ik heb helaas bericht terug dat ze het paard niet kenden.. dus nu weer verder zoeken ;(

Nellie63
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:25

Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-03-17 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's, de rest is in links geplaatst

marloesxx

Berichten: 299
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 22:14

Nellie63 schreef:
[ [url=m/HUvAkb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BW7pzU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2xgn05.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tuZ7gx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gambell V is in Frankrijk. In de Auvergne op de club "Les ecuries de la comté d'Auvergne. Het is het paard van mijn dochter Eline. We hebben hem vorig jaar in juni gekocht. Het gaat prima met hem. Hij is nog altijd braaf en prachtig!


Wauw wat leuk!! Ik ben echt al meer als 2 jaar op zoek naar goed nieuws. Wat ziet hij er goed uit! Rijden jullie ook wedstrijden met hem??

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70689
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG]Gezocht Gambell V KWPN schimmel ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:12

Aangezien het paard is gevonden plaats ik hier een slotje voor het overzicht. Verder contact kan via pb gaan.