(EG) Bacardo/Striker, 11 jarige schimmel, Iers sportpaard.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Christie2
Berichten: 9
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Breda

(EG) Bacardo/Striker, 11 jarige schimmel, Iers sportpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 15:41

Hi allemaal,

Sinds 2.5 jaar heb ik een geweldig paard. Het was liefde op het eerste gezicht, alleen weet ik niks over zijn verleden. Hij is gewoon nergens bekend.

Ik heb mijn paard Bacardo genoemd, officieel is hij naamloos. Er stond alleen met pen Striker ingeschreven. Zijn afstamming is Maltstriker (v. Abgar) en zijn moeder is een volbloed genaamd Ross Tara. Bacardo is een ruin en geboren op 10 juni 2006. Tevens is het een vliegenschimmel momenteel, twee jaar geleden was hij nog een stuk grijzer en was het nog een appelschimmel.

Afbeelding

Bacardo is geboren in Ierland bij een fokkerij genaamd Kennedy Equine Centre Ireland. Helaas konden zij mij niks over hem vertellen, alleen dat hij er geboren is. En dat ze nog enkele halfzussen hebben.

Toen hij 2.5 jaar geleden bij ons op stal aankwam, in eerste instantie alleen om op het land te staan. Wat ook hard nodig was, want hij was vel over been en doodsbang. Toen kreeg hij ook de mededeling dat ze er graag vanaf wilde, een dag later besloot ik voor dit project te gaan.

Het is echt een strijd geweest waarin hij weer vertrouwen moest krijgen in de mens, we wisten niet eens of hij wel zadelmak was. Nu gaat alles gelukkig goed.

Afbeelding

Ik zou zo graag willen weten wat zijn verleden is. Wat zijn achtergrond is. Hij is nooit uitgebracht bij wedstrijden.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70537
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 19:25

Aangezien je hier al een topic over hebt geopend en dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje.