Ik ben op zoek naar mijn eerste paard, Axford. Hij is een draversruin die nu 12 jaar is en +- 1.80m groot is.
Hij is geboren op 11 mei 2004, bruin zonder aftekening, Cantare x Early Drossaert. ID: AX00026
Ik heb hem zelf gekocht (van Marcel V., die op de prinstscreen hierboven van de website van BFP-FBCH vernoemd wordt) in 2008 (tot dan liep hij koers, maar werd verkocht wegens 5 vd 6 keer te galopperen) en verkocht in 2009 aan Evelien.
Evelien H. heeft hem verkocht aan Silke W., en Silke heeft hem eind november 2014 aan Tracy D. verkocht. Tracy heeft hem na 2-3 maanden verkocht, en heeft nooit willen zeggen aan wie.
Ondertussen zijn ikzelf, Evelien en Silke al een tijdje op zoek naar hem. We willen de nieuwe eigenaar niet stalken hoor haha, we zouden gewoon heel graag te horen krijgen dat ie het goed heeft, en eindelijk zijn gouden stalletje gevonden heeft. Hij is echt het makkelijkste paard niet, karakterbeest waar je je handen aan vol hebt. Bij Evelien sprong hij, ruim 1.30m. Zijn galop is subliem, zéker voor een draver.
Alsjeblieft, als je weet waar hij is, laat het dan weten...