[PG] Haflingerruin Marin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

naomi_rabe

[PG] Haflingerruin Marin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 14:04

Hoi!

Ik weet niet of dit hier gepast staat, maar ik ben opzoek naar de oude eigenaresse van Marin.
Marin was een Haflinger ruin, ik denk dat hij in de 20 moet zijn geweest.
Hij stond gestald op manege de Fruithof in Heteren.
Ik kreeg in de zomer dit jaar helaas te horen dat Marin is overleden. (Daar heb ik ook een topic over gemaakt)
Ik zou graag in contact komen met Marins oude eigenaresse, kent iemand haar misschien?

Groetjes,
Naomi
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 19-12-16 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Loes1996

Re: Haflingerruin Marin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 14:26

Marin was dacht ik toch een merrie :') ? Oude eigenaresse is in ieder geval de veearts die ook regelmatig op de Fruithof komt. Contact gegevens kan je misschien het beste dan even vragen aan Henk of Christel? ;)

naomi_rabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 15:31

Loes1996 schreef:
Marin was dacht ik toch een merrie :') ? Oude eigenaresse is in ieder geval de veearts die ook regelmatig op de Fruithof komt. Contact gegevens kan je misschien het beste dan even vragen aan Henk of Christel? ;)

Mij is toen ik klein was (jaar of 6/7) altijd verteld dat Marin een ruin was.
Kan ik dus goed mis hebben.
Ik heb al vaker geprobeerd contact op te nemen met de manege, maar krijg geen gehoor.
Daarom wilde ik het via hier proberen.

Loes1996

Re: Haflingerruin Marin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:19

Naomi op de site staat het telefoon nummer. 's Avonds neemt er sowieso iemand op. Overdag is iedereen gewoon aan het werk in stal of aan t lesgeven