[PG] merrie 6 jaar oud hera van de oergong

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paarden133

[PG] merrie 6 jaar oud hera van de oergong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 15:09

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/Stw6AM.jpg

ben op zoek naar een merrie genaamt hera van de oergong geboren 24/02/2010 du zou nu 6 zijn ze is toen verkocht naar iemand toe en daar heeft ze tijdje gestaan en toen ben ik haar uit het oog verloren :( de moeder van hera van de oergong is berber van de oergong en afstaming is Doaitsen420 x Sander269 ze kan overal zijn maar weet niet waar darom ben ik op zoek naar deze merrie en op de keuring Op de fokdag Blauwhuis ( It Fryske Hynder ) op 25 augustus 2012 haalde Hera ( Doaitsen x Sander ) een welverdiende 2a premie. wie kan mij meer vertellen over deze merrie stamboek weet ook niet waar ze is ik wil zo graag weten hoe het met haar gaat en in contact komen met haar eigenaar(en)
Laatst bijgewerkt door piendumaitre op 28-09-16 18:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd + 1 foto in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV

ik ben miranda ben 22 jaar oud kom uit sneek werk op maandags samen met men moeder op de fokstal genaamt stal de oerong dat was men droom die uit kwam wouw altijd werken met fokmerrie's en veulens en dekhengsten en op donderdags doe ik dagbesteding op de zorgboerderij donia state wester in spannum met men moeder

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie