[EG] welsh merrie katie.stal willemse

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

katietippel

[EG] welsh merrie katie.stal willemse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 11:07

Wij hebben sinds een jaar of 3 een Welsh A merrie genaamd katie.
Ze is nu 14 en de fokker is Willemse volgens mij uit oudhoorn.
Wij weten verder bijna niks van haar, ze heeft een aantal veulens gekregen waar ik een zoon en dochter van heb opgespoord.
Katie schijnt beleerd te zijn voor de kar en zeker is voor onder het zadel.
Wie weet er meer over haar???
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 10-07-16 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

LinSa

Re: gezocht vorige eigenaar van welsh merrie katie.stal willemse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 11:12

Ik heb zelf al 8 jaar een merrie van Willemse, een Conny x Coelenhage's dixie. Ik heb toen gebeld naar Willemse en een aantal veulenfoto's gekregen. Wellicht zou je hun kunnen contacteren.

katietippel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 11:19

Das wel een goed idee. Maar ik ben voornamelijk geïnteresseerd in het Wat er met haar gedaan is de afgelopen jaren. Is ZE alleen en fok merrie geweest of is er ook met haar gereden en gemend??

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 11:23

Wellicht kan de fokker je vertellen waar ze daarna heen gegaan is, heb je weer een aanknopingspunt. Al heb ik mijn merrie op een ponymarkt gekocht.
Je zou bij de keuringsresultaten van het stamboek kunnen kijken of ze daar ooit aan meegedaan heeft ,of bij de KNHS kijken of ze ooit gestart is. Weet je haar afstamming trouwens niet? Daar kom je al een heel eind verder mee.
Succes!