[PG] merrie vos pony lichte manen ongeveer 11-13 jaar

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

[PG] merrie vos pony lichte manen ongeveer 11-13 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 19:22

Naar bijna zeven jaar al opzoek te zijn geweest ga ik hier nog maar eens een poging wagen...

Ik ben opzoek naar een pony met een vos kleur en witbruine manen...ze zal inmiddels ongeveer 11-12 jaar oud zijn maar het kan ook dat ze al een jaar of 13 is. Ze heeft ook witte voetjes maar weet niet meer precies hoeveel, wel heeft ze op tenminste een van haar achterbenen littekens zitten van prikkel/schrik draad waar ze toen ze jong was in is blijven hangen, in een poging te vluchten voor de andere paarden.

In 2009 reed ik bij Manege Kerenshof in Eijsden (plaatsje in Zuid-limburg)... Dat jaar besloot ik om opzoek te gaan naar een andere manege... Dit betekende helaas wel dat ik een 4/5 jarige pony waar ik een band mee had opgebouwd moest achterlaten. Op mijn laatste dag kreeg ik te horen dat ze volgende week verkocht zou zijn naar een handelaar in Brabant ergens, verder wilde ze me er niet veel over vertellen.

Ik heb die hele week tranen gehuild en mijn ouders geprobeerd te overtuigen om haar te kopen..
Ik was een kind met autisme en deze pony zou je ook als autist kunnen zien we hadden echt een band me elkaar die niemand op de manege begreep... Ze was dood bang voor mensen maar ook voor andere paarden en pony's, ze hield er niet van om gepoetst te worden en vond voeten geven erg moeilijk omdat ze dan haar evenwicht verloor....al met al geen manege pony.. Echter kon ik haar wel met plezier poetsen, was ze niet bang voor mij en stond echt op mij te wachten wanneer ik naar de manege kwam.
Ik snapte niet dat mijn ouders wel een auto van ruim 35000 euro konden kopen maar mij die pony niet gunde...

Die dag was dus de laatste keer dat ik haar gezien heb.....
Niemand heeft me ooit kunnen vertellen waar ze heen is gegaan, en de manege liet niks los.
Zelf ben ik bang dat ze haar naar de slager hebben verkocht, aangezien ze in hun ogen te angstig en te wantrouwend naar mensen toe was..

Ik heb helaas nog maar een foto tot mijn beschikking, hierop is haar bles duidelijk te zien.

Afbeelding

ik hoop echt dat iemand haar herkent en ze nog leeft....