[PG]Wie weet waar Taiko B is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marisskaa
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-04-14

[PG]Wie weet waar Taiko B is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 15:56

Hoi,

Ik heb 2 jaar geleden mijn paard verkocht wegens gebrek aan tijd door mijn studie. Ik dacht dat ik hem aan de perfecte nieuwe eigenaren had verkocht. Ik ben zelfs nog mee geweest om hem weg te brengen en ben een paar keer langs geweest om hem nog op te zoeken. Helaas is mij eind april medegedeeld dat ze hem gingen verkopen, omdat ze er niet meer op durfde. Ik heb dit nooit begrepen, omdat hij bij mij nooit iets heeft gedaan (én tuurlijk kan een paard een keer schrikken). Taiko was Z-dressuur op het moment dat ik hem heb verkocht.

Ik heb eind maart een berichtje gekregen dat hij verkocht zou worden naar Denemarken, maar op de vraag of ik de contactgegevens mocht werd raar gereageerd. Het was voor hun ook onduidelijk waar hij heen zou gaan, want hij zou eerst naar Noord-Sleen gaan (maar naar wie was voor hun ook onbekend :( ).
Ik snap het tot op de dag van vandaag niet dat je een paard op zn manier kan verkopen. Je wil toch weten waar hij heen gaat?? Ik heb nog gezegd dat ik hem graag wilde terug kopen, maar hier is niet meer op gereageerd -:(- .

Taiko B is een ruin van 16 jaar, afstammeling: Nourejev x Belisar. Hij is +/- 1.76m.

Een opvallend kenmerk is dat hij aan de linkerkant van zijn hoofd, vlak bij zijn mond, een knobbeltje heeft. Deze is ook te zien op de tweede foto.

Afbeelding


Afbeelding


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Al is het alleen maar dat ik weet waar hij is en hoe het met hem is.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-05-16 16:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van OV

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Re: Wie weet waar Taiko B is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:00

Vaak is het zo dat als ze Denemarken noemen, dat ze daar naar de markt gaan en doorverkocht worden naar Zweden.

Anders google goed in de gaten houden.

Marisskaa
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 12:32

Heeft iemand een idee waar ik kan zoeken?

whinny
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:34

Meerveld horses staat hij nu te koop

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:56

whinny schreef:
Meerveld horses staat hij nu te koop


Ja ik zie hem daar idd ook

Afbeelding

Celinx

Berichten: 1
Geregistreerd: 26-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:16

Klopt ik ben nog bij hem wezen kijken...