Mijn moeder en ik hebben in 2006 ons paard aan een goed vertrouwde vrouw verkocht, het begon al steeds meer met smoesjes, zodat we niet konden kijken. Haar naam is Petra Koersen.
Op een gegeven moment waren we bij mij opa en dat was heel dichtbij. Dus mijn moeder belt op (was die smoesjes spuugzat) van dat we er aan kwamen. Ze zei dat hij er niet meer was, en naar Frankrijk was gegaan.. We vroegen een adres, maar kregen dit niet.
Nu is het al 10 jaar geleden, maar wij krijgen het beide niet uit ons hoofd. Nu heb ik gekeken op internet of er meer mensen gedupeerd zijn geweest en dit is het geval. Zij verhandeld paarden met een beperking.
Pascal (roepnaam: Pasco) is geboren in 1997. Rechtsachter een wit voetje, een ster, een snebje en midden van het hoofd een streepje. Hij had op zijn kont een wit/grijs vlekje.
Het is een vos (beetje koffieachtig) en is 1.66 groot. De afstammeling is Gragentin x Legaat.
Nu weet ik dat er een kleine kans is dat hij nog leeft, omdat hij hoefkatrol had. Waarschijnlijk heeft hij ook wat toegediend gekregen op het moment van verkoop door Petra Koersen, zodat het nog goed leek.

http://www.mijnalbum.nl/Album=6GQVWERT
Hier staan de foto's bij;)