[PG]Isola Arizona gezocht!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pientjes

[PG]Isola Arizona gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:31

Wie kan mij alsjeblieft helpen met het terugvinden van merrie Isola Arizona? Ze was de pony van mijn zusje maar ze moest haar verkopen in 2008. Ze is nu rond de 24 jaar oud. Tot op de dag van vandaag heeft ze het daar moeilijk mee. Ik weet dat de ouders van Arizona zijn: moeder: Isola Cora. vader: Arlington. Arizona stond in de tijd dat mijn zusje haar had op manage "de drie merrien'' in Broek in Waterland. Ze is verkocht via marktplaats en is waarschijnlijk door de koper naar Frankrijk gehaald voor zijn dochter. Heeft iemand ook maar enig idee? Navraag bij eigen ouders is niet mogelijk. Er staat wel al een vraag uit naar de manage. Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-04-16 19:31, in het totaal 9 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald, dit is niet toegestaan

FelineNanet

Re: ISOLA ARIZONA GEZOCHT!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:33

Heb je misschien een foto? Ik sta in de buurt met mijn pony, dus wie weet heet hij nu anders

Pientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:36

Hallo,

ik probeer zo snel mogelijk een foto te uploaden. Arizona staat sinds 2008 niet meer op de drie merrien en daarom ben ik ook op zoek naar waar ze nu is. Dank je wel voor je reactie.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:38

Je moet even een TAG in je titel zetten, anders komt er denk een slotje op :)

Succes met zoeken!

Pientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:44

Hoi Jolande,
dank je wel voor je reactie. Kan je mij vertellen hoe ik dat doe. Weet niet wat je bedoeld. Sorry ik probeer via alle wegen iets te achterhalen maar ben niet zo handig met computers. Alvast bedankt.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:50

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:35

Pientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 11:10

Lieve lieve iedereen en vooral Peterina,

we hebben door de link van Peterina Arizona gevonden. 23 jaar oud maar nog kern gezond. Ze verblijft op een prachtige manage in het zuiden. Ze ziet er super mooi en gelukkig uit. Samen met mijn zusje daar geweest. Ze wist helemaal van niets. we hebben zo genoten gisteren. Iedereen mega bedankt voor het helpen en meedenken. Via deze site is het dus gelukt. succes voor iedereen die zoekt naar zijn paardje.

Liefs.

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:28

wat fijn dat jullie haar gevonden hebben! Mooi medium toch af en toe, dat internet. :)

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:37

Super dat je ze gevonden hebt! En wat fijn dat ze nog in goede conditie is!

Pientjes

Re: [PG]Isola Arizona gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 06:46

Ja echt heel heel fijn!!! Het betekend zoveel voor mijn zusje. Dankzij jouw link Peterina is het balletje gaan rollen. Dus echt zo super bedankt voor het melden. Liefs 2 super gelukkige zussen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:25

Pientjes schreef:
Lieve lieve iedereen en vooral Peterina,

we hebben door de link van Peterina Arizona gevonden. 23 jaar oud maar nog kern gezond. Ze verblijft op een prachtige manage in het zuiden. Ze ziet er super mooi en gelukkig uit. Samen met mijn zusje daar geweest. Ze wist helemaal van niets. we hebben zo genoten gisteren. Iedereen mega bedankt voor het helpen en meedenken. Via deze site is het dus gelukt. succes voor iedereen die zoekt naar zijn paardje.

Liefs.

Proficiat TS, daarom voor het overzicht hier een slotje.