[PG] Wat is er gebeurt met Kenzo?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

davinci2412

[PG] Wat is er gebeurt met Kenzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 10:07

Weten jullie nog dat schattige jongetje dat zijn favoriete paardje Kenzo ( en nog twee andere) wilde redden van de slacht?

Afbeelding

Afbeelding

Kenzo is toen terecht gekomen bij Stichting Paardenopvang Amsterdam die inmiddels zijn deuren heeft moeten sluiten. Nu ben ik benieuwd waar Kenzo is gebleven omdat het paard emotionele waarden heeft voor een vriendin van mij. Toen der tijd hebben wij geprobeerd Kenzo naar onze stal te halen om hem een goede oude dag te geven. Stichting Paardenopvang Amsterdam was er toen nog niet aan toe om Kenzo een nieuw plekje te geven dus is hij daar gebleven, maar met het sluiten van de deuren zijn we hem uit het oog verloren.

Wie oh wie weet waar Kenzo nu is en hoe het met hem gaat?

Rizette

Re: [PG] Wat is er gebeurt met Kenzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:10

O , verdorie , had er toen al helemaal geen goed gevoel bij dat mensen geld moesten doneren zodat dat jongetje die pony kon overnemen. Hoe wil je dan verder en hem onderhouden? Maar dat is dus ook niet geluk begrijp ik? Paardenopvang Amsterdam stonden overal ook al van die alarmerende verhalen over. Hoop dat Kenzo het geluk heeft gehad om ergens terecht te komen waar geld niet het grootste probleem is om goed voor hem te zijn. Jammer dat hij niet naar jullie kon als jullie wel een blijvend tehuis hadden willen bieden. Vreselijk dat gesol.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:12

Citaat:
Voor alle dieren is een nieuw huis gevonden. Met veel dank aan de Dierenbescherming Amsterdam, Stichting Amsterdamse Zwerfkatten en andere dierenwelzijn werkers / organisaties.

Staat op de site dus ik zou de dierenbescherming bellen

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 10:16

Rizette schreef:
O , verdorie , had er toen al helemaal geen goed gevoel bij dat mensen geld moesten doneren zodat dat jongetje die pony kon overnemen. Hoe wil je dan verder en hem onderhouden? Maar dat is dus ook niet geluk begrijp ik? Paardenopvang Amsterdam stonden overal ook al van die alarmerende verhalen over. Hoop dat Kenzo het geluk heeft gehad om ergens terecht te komen waar geld niet het grootste probleem is om goed voor hem te zijn. Jammer dat hij niet naar jullie kon als jullie wel een blijvend tehuis hadden willen bieden. Vreselijk dat gesol.

Ja heel jammer. Kenzo heeft veel betekend voor mijn vriendin en ze had hem graag een goed pensioen geboden. Toevallig hadden we het gisteren over hem dus dacht zal eens op bokt rondvragen of iemand iets over hem weet.

Gillbo schreef:
Citaat:
Voor alle dieren is een nieuw huis gevonden. Met veel dank aan de Dierenbescherming Amsterdam, Stichting Amsterdamse Zwerfkatten en andere dierenwelzijn werkers / organisaties.

Staat op de site dus ik zou de dierenbescherming bellen

Bedankt, ik zal er eens een telefoontje aan wagen :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:20

Ik heb t zelfde met wed die zwarte met ks
Die is ingeslapen wat ik te horen heb gekregen

Wij hebben ook meegeboden maar hun waren echt belachelijk idioot bezig!
Ik weet dat ze toen met n paar paarden na een pension stal zijn gegaan volgends mij alle paarden van die veiling toen der tijd
Wat er daarna gebeurt is weet ik vrij weinig van

En of ze d'r nog staan is nog maar de vraag ik denk dat ze inmiddels wel weer vertrokken zijn

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:22

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:28

Ze zijn toen na manege de Jongh in Aalsmeer gegaan
Idd dat topic staat wel t een en ander in

Maar ik denk dat je van hunzelf vrij weinig te horen krijgt

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 10:51

Bedankt! Ik heb even in het topic gelezen en gereageerd. Weet iemand toevallig de voornaam van die mevrouw polman? Het schijnt dat ze in Noord Brabant zit op dit moment?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:08

Michelle

Maar denk niet dat je bij haar iets los krijg

dreamer_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:51

Ik heb nog wel eens contact met de eigenaresse van Kenzo. Kenzo heeft het nu erg naar zijn zin kan ik jullie vertellen /3