[PG]Gezocht: Megan (Natasja) haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinGreef

[PG]Gezocht: Megan (Natasja) haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 11:51

Hallo daar!

Ik ben op zoek naar de merrie Megan, volgens haar paspoort heet ze Natasja. Ze is een nu 6 jarige haflinger. Ze is 3 jaar geleden verkocht en ik heb daarna nooit meer iets van haar vernomen. Is was rond de 1.54 toen ze verkocht werd. Ze was toen dus net 3 jaar oud. Ze was ingereden, maar niet doorgereden. Ze heeft mooie dikke blonde manen en een grijze neus. Ze was toen verkocht aan een zorgboerderij in Zuid-Holland, maar weet niet meer precies welke en waar en of ze daar nog steeds staat. Ik zou graag weten hoe het met haar gaat!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 31-03-16 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van OV

mabelbohms

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:31

LinGreef schreef:
Hallo daar!

Ik ben op zoek naar de merrie Megan, volgens haar paspoort heet ze Natasja. Ze is een nu 6 jarige haflinger. Ze is 3 jaar geleden verkocht en ik heb daarna nooit meer iets van haar vernomen. Is was rond de 1.54 toen ze verkocht werd. Ze was toen dus net 3 jaar oud. Ze was ingereden, maar niet doorgereden. Ze heeft mooie dikke blonde manen en een grijze neus. Ze was toen verkocht aan een zorgboerderij in Zuid-Holland, maar weet niet meer precies welke en waar en of ze daar nog steeds staat. Ik zou graag weten hoe het met haar gaat!

Heb je een foto?

LinGreef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 12:04

Afbeelding

Een beetje een onduidelijke foto, maar de rest heb ik helaas niet bij me

mabelbohms

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 15:14

LinGreef schreef:
[ [url=m/2qjd9x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een beetje een onduidelijke foto, maar de rest heb ik helaas niet bij me

Een paardje bij mij op de manege lijkt er wel heel erg op alleen die kwam op 3 jarige leeftijd op de manege maar staat er nu denk 1/1,5 jaar. Zee heet Petula maar haar manen waren op sommige plekken wel afgeschuurd.

Only_Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:07

Hey, wij hebben op onze manege een haflinger, genaamd Natasja. Zij ziet er precies zo uit. De manege heet Manege de Wildhoef, in de Bosjes van Pex (Den Haag), we hebben haar samen met een fries paard Meinze gekocht. Misschien kan je contact opnemen? Ze word hier in ieder geval goed verzorgd. Klopt het dat ze een ietwat dikkere bouw heeft?