[PG/EG] Manege De Vooruitgang, Veldhoven - Shadow - Pony 20+

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EAlbers

[PG/EG] Manege De Vooruitgang, Veldhoven - Shadow - Pony 20+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 00:05

Hallo,

Na flink zoeken op het internet en volgen van doodlopende sporen wil ik graag mijn poging wagen om hier meer informatie te verkrijgen over waar de paarden van manege de Vooruitgang zijn heengegaan in de tijd dat het verkocht is tussen 2000 en 2010 naar schatting.

Hierbij ben ik in specifiek op zoek naar de Pony met de naam Shadow die daar op stal heeft gestaan. Hij is een kastanje bruine pony met zwart-grijzige manen en een kleine witte vlek op het voorhoofd. Hij kenmerkte zich door een wat snellere/haastige manier van lopen in vergelijking met de rest van de paarden. Graag zou ik meer informatie vinden over hoe het met hem is en ik hoop dat er hier mensen zijn die wat meer weten. Zijn 'maatje' was Silhouette, een andere pony die daar ook heeft gestaan en die vroeger vaak samen in weilanden hebben gestaan. Gezien ik Shadow al 1x had ontmoet toen ik rond 11 jaar was vermoed ik dat hij nu tussen 20 en 30 jaar is. Dat hij flink op leeftijd is realiseer ik me.

Gezien de originele eigenaars niet meer te vinden zijn, ik las ergens dat ze mogelijk niet meer in Nederland zijn, ben ik niet in staat om de informatie aan hun zelf te vragen.

Dank voor je tijd.