[PG] Haflingerruin Alvin van Luchtenburg, 2008

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hafli

[PG] Haflingerruin Alvin van Luchtenburg, 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 15:44

Ik ben op zoek naar het broertje van Alex van de Onderneming en Lorena van Luchtenburg. Alledrie geboren in 2008 in Zeeland. Wie weet waar Alvin nu is en wie zijn eigenaar is?
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 23-01-16 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

xElfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:44

Hoi,

Ik weet niet of je nog naar Alvin op zoek bent, maar ik heb hem een half jaar geleden gekocht vanuit Zeeland.

Zelf ben ik heel erg nieuwsgierig naar zijn verleden!!

Hier een foto
Afbeelding

Wel hoorde ik van degene van wie ik hem gekocht heb dat er een foutje was met zijn paspoort. Alvin had het paspoort van Alex, maar op zijn chipnummer was hij wel echt Alvin. Daarom zijn de paspoorten omgewisseld, heb hier ook nog een officieel document van. Dus weet niet zeker of je zoekt naar Alvin of Alex :)

chantal1175

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 16:49

Alvin!!! *\o/* *\o/*
Alvin is zo als ik lees al best een paar keer op het forum geweest. En heeft inmiddels al wel een aantal baasjes gehad.
Ik wil dan ook even melden voor de mensen die willen weten hoe het met hem gaat. Alvin weer een nieuw baasje en een mooi plekje heeft gevonden. Sinds afgelopen woensdag is hij verhuisd naar Brabant. Hij heeft een mooie grote stal waar eigenlijk wel drie Alvies in kunnen . En vriendjes in de wei. Hij komt aan rennen als ik hem roep. Dat vindt ik echt geweldig. Gisteren met hem wat grond werk gedaan. Dat geeft nog wel een uitdaging. Maar vandaag lekker naar het bos. En langs de weg gereden. Hij was echt geweldig. Hij loopt echt te genieten. En zelfs in het verkeer is hij super braaf.
Voor Alvin komt er een sportief eind aan zijn zoektocht naar een blijvend baasje. We zullen samen veel gaan ontdekken. De planning maar het strand, Veluwe, Drunense duinen, enzovoort is gemaakt. Zodra hij er klaar voor is gaan we lekker op pad. Nu eerst samen afvallen en conditie op bouwen.
Alvin is voor mij een droom die uitgekomen is. Want ik had nooit verwacht dat ik weer een paard zou hebben. Maar dankzij mijn man is die droom uitgekomen.
Het lijkt me ook leuk om wat meer te leren over hem. Groetjes Chantal

janouk
🏆 Paardenfluisteraar

Re: [PG] Haflingerruin Alvin van Luchtenburg, 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 19:51

Mooi te lezen dt Alvin nu zo'n fijne plek heeft. Heel veel pezier samen <3

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:33

Afbeelding
Alvin is in opleiding voor kroegpaard :D
Hij gaat met mijn merrie mee op pad en als hij eenmaal goed op conditie is gaan we lekker dagtochten samen maken.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Bakkabouter

Re: [PG] Haflingerruin Alvin van Luchtenburg, 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:39

Aangezien de pony is gevonden plaats ik hier een slotje, je kan via pb verder contact hebben.
⚠️ C_arola kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.