[PG]Ik ben op zoek naar mijn pony Corine/ Mijn paard Bandiet

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith60

[PG]Ik ben op zoek naar mijn pony Corine/ Mijn paard Bandiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 11:35

Beste Mevrouw/ meneer,

Ik ben op zoek naar mijn pony Corine die ik heb gehad van 1974 tot en met 1976. Ik heb haar toen terug laten kopen door haar vorige eigenaar uit Blaricum, en weet niet meer wat er daarna met haar is gebeurd.
Ik weet wel dat ze inmiddels dood is omdat een pony geen 40 jaar oud wordt meestal.
Kunnen jullie eens op zoek gaan wat er met haar gebeurd kan zijn en hoe oud is is geworden en bij wie ze gestorven is.
Dit zelfde geld ook voor mijn paard Bandiet, die heb ik gehad in de periode van 1976 tot en met 1979. die ik verkocht heb aan een meneer uit Goes en die weet zich daarna niet meer te herinneren waar mijn paard Bandiet heen is gegaan. Hij wist wel dat ie naar een manege ergens heen is gegaan maar weet er de naam niet meer van.
Dus loop ik met beide dieren vast in mijn onderzoek en ik wil er zo graag achter komen.
Wilt u mij hier mee helpen zoeken? Groetjes Judith Claessens.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 22-01-16 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels die gelden op OV

judith60

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 12:08

judith60 schreef:
Beste Mevrouw/ meneer,

Ik ben op zoek naar mijn pony Corine die ik heb gehad van 1974 tot en met 1976. Ik heb haar toen terug laten kopen door haar vorige eigenaar uit Blaricum, en weet niet meer wat er daarna met haar is gebeurd.
Ik weet wel dat ze inmiddels dood is omdat een pony geen 40 jaar oud wordt meestal.
Kunnen jullie eens op zoek gaan wat er met haar gebeurd kan zijn en hoe oud is is geworden en bij wie ze gestorven is.
Dit zelfde geld ook voor mijn paard Bandiet, die heb ik gehad in de periode van 1976 tot en met 1979. die ik verkocht heb aan een meneer uit Goes en die weet zich daarna niet meer te herinneren waar mijn paard Bandiet heen is gegaan. Hij wist wel dat ie naar een manege ergens heen is gegaan maar weet er de naam niet meer van.
Dus loop ik met beide dieren vast in mijn onderzoek en ik wil er zo graag achter komen.
Wilt u mij hier mee helpen zoeken? Groetjes Judith Claessens.
Bandiet is een schimmel geweest van 1m 60 hoog en hij had geen papieren. en van de ouders van Bandiet is geen spoor te bekennen. Mijn pony Corine was een new forrest pony van 1, 47 hoog. Ik weet niet of zij papieren had. ik heb ze niet gehad toen. Verder weet ik niets meer van haar.
Laatst bijgewerkt door judith60 op 04-02-16 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Re: [PG]Ik ben op zoek naar mijn pony Corine/ Mijn paard Bandiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:10

Misschien handig om een foto te plaatsen of op zijn minst een beschrijving?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:10

Om je zoektocht te vergemakkelijken, is het handig om wat meer informatie over de dieren neer te zetten, zoals:
* ras
* schofhoogte
* opleidingsniveau
* karakter/gedrag/stalgebreken
* fokker
* stamboek / chipnummer (hoewel, gezien de datums ik kan voorstellen die niet voorhanden zijn, maar toch)
* kleur/aftekeningen / bijzondere littekens