[PG]Gezocht: Wondering Spirit Ruin Bruin met zwarte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

davinci2412

[PG]Gezocht: Wondering Spirit Ruin Bruin met zwarte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 16:35

Ik ben opzoek naar een
12 jarige ruin
stokmaat rond de 1,70
naam Wondering Spirit.
Wordt Spirit genoemd
Vader is Krack C
Vader van moeder is Havidoff.
Donker bruin
Bles

Spirit heeft een tijdje bij ons op stal gestaan, maar is toen verkocht omdat hij niet geschikt was voor het werk wat wij er mee wilde doen. Hij is toen bij mensen uit Friesland terecht gekomen en die hebben hem al snel weer verkocht omdat het ook voor hun niet het juiste paard bleek te zijn.
Toen ben ik hem uit het oog verloren. Ik vind dit ontzettend jammer omdat ik hem toch enige tijd heb gereden. Ik kon hem helaas toen niet zelf kopen omdat ik al twee paarden gestald heb staan. Hij verdient echt een 5 sterrenhuis en daarom ben ik benieuwd of hij nu dan eindelijk het geschikte plekje gevonden heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Wie oh wie kan mij verder helpen
Laatst bijgewerkt door C_arola op 17-01-16 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels die gelden op OV

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 10:16

Niemand???

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 11:08

Ik ben nog steeds opzoek naar Spirit, mocht iemand iets weten hoor ik het heel graag. Ben erg benieuwd hoe het nu met hem is

aranka89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 10:39

Hoi hoi,

Ik zou je graag willen volgen en meer willen komen te weten over spirit. Ik en mijn nicht reden Spirit bij de fokker. Wegens prive redenen heeft hij als zijn paarden moeten verkopen en heb ik zijn volle zusje gekocht (Beautiful Star). Wij wisten alleen dat hij in Ermelo was en zouden graag wat meer willen weten hoe dit allemaal verlopen is. Zou je mij misschien kunnen e-mailen zodat we wat vragen kunnen stellen? anouk.nanning@hotmail.com

Groetjes,

Anouk Nanning