[EG] Diesel, ruin, 5 jaar, schimmelbruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

San_B

[EG] Diesel, ruin, 5 jaar, schimmelbruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 18:26

Hallo,

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van Diesel Hollandia, een 5 jarige draver ruin.
Diesel heb ik gekocht via Stal Westfriese dijk. Echter ik zou graag in contact komen met zijn vorige eigenaresse.

Groeten,
Sandra

Sk91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:58

Onder het bericht van Diesel op de facebookpagina van Stal Westfriese dijk heeft de eigenaresse (van der Maarel heet ze) een bericht geplaatst. Ik zou dus proberen om via Facebook met haar in contact te komen (vriendschapsverzoek sturen).

Mocht het op die manier niet lukken kan ik eventueel ook nog wel wat info over Diesel geven.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:09

Je kan ook een topic over Diesel openen op draf en rensport en dan meteen vragen naar de vorige eigenaar.

Je kan ook op FB een bericht sturen aan Danny Brouwer of Willem Brouwer. Die hebben Diesel steeds gereden in de koers.

San_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 23:14

Bonte schreef:
Je kan ook een topic over Diesel openen op draf en rensport en dan meteen vragen naar de vorige eigenaar.

Je kan ook op FB een bericht sturen aan Danny Brouwer of Willem Brouwer. Die hebben Diesel steeds gereden in de koers.

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels met Stal Hollandia contact gehad. Ik ben echter nog op zoek naar de eigenaresse nadat Diesel gestopt is met koersen.

PamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:03

Mocht je me nog zoeken. Ik was de eigenaar nadat hij van de baan kwam