[PG] Gezocht! Snoopy! Shetlander hengst 13 jr

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HopeDreamer

[PG] Gezocht! Snoopy! Shetlander hengst 13 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 21:13

Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 22-12-15 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag voor OV toegevoegd en 4 foto's in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:44

Zowie, ik snap niet zo goed waarom je dit topic op bokt zet.

Je weet zelf heel goed aan wie je dit kan vragen, en je zal ook gewoon antwoord krijgen.

Snoopy is inmiddels verhuisd naar een heel goed huisje, hij is erg gelukkig.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 12:57

GEVONDEN!

Ik wist niet waar hij was aan aan wie ik het kon vragen. Dus je reactie klopt niet. Maar ik heb hem inmiddels via een andere advertentie gevonden. Dus ik vind je reactie. Ik vind je reactie totaal niet terecht. U weet niet waarom en wat de omstandigheden zijn etc. Ik weet nu waar hij is en dat hij gelukkig is.
Mvg. Zowie

SayaJones

Re: [PG] Gezocht! Snoopy! Shetlander hengst 13 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:04

Natuurlijk weet je wel aan wie je het kon vragen. Je hebt zelf een tijd lang op de ranch gereden, en dus kon/kun je het gewoon aan de eigenaar van de ranch vragen hoe en wat, van wie je alle contactgegevens hebt. Zo moeilijk is het niet.

En dat van de advertentie is ook niet waar, want hij staat verder nergens op internet, en ook niet waar hij nu is.

HopeDreamer

Re: [PG] Gezocht! Snoopy! Shetlander hengst 13 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 14:32

Hallo,
Nee die heb ik niet, want die heb ik vorige zomer allemaal verwijderd!
En de advertentie is wel waar, maar die heb ik verwijderd nadat de eigenaresse had gereageerd. Vrij logisch.
Mvg. Zowie

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 08:38

ZowieLolaPuk schreef:
GEVONDEN!

Ik wist niet waar hij was aan aan wie ik het kon vragen. Dus je reactie klopt niet. Maar ik heb hem inmiddels via een andere advertentie gevonden. Dus ik vind je reactie. Ik vind je reactie totaal niet terecht. U weet niet waarom en wat de omstandigheden zijn etc. Ik weet nu waar hij is en dat hij gelukkig is.
Mvg. Zowie

Proficiat TS. Daarom hier voor het overzicht een slotje!.