[PG] Lady kleine D pony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jacotjee

[PG] Lady kleine D pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 21:20

Hallo,

Ik heb van 2007 tot 2008 een verzorgpony gehad genaamd Lady. Ze stond op Hoeve Galderzicht in Breda. In de zomervakantie van 2008 is zij verkocht terwijl ik op vakantie was.
De eigenaresse vertelde mij dat ze naar Etten-leur was gegaan. Ik heb heel Etten-leur afgezocht met vriendinnen om haar te kunnen vinden om afscheid te kunnen nemen. Helaas weet ik niet of het waar was of ze naar Etten-leur is gegaan. Toch verlang ik heel erg naar een grote afscheidsknuffel. Zodat ik het echt kan afsluiten. Ik mis haar echt heel erg.
Lady was soms in de omgang niet heel makkelijk en ook niet makkelijk met andere paarden.
Ze is een kleine D-pony. En heeft een witte vlek op haar buik, deze begint vlak achter haar rechter oksel en loopt door tot 1/3 van haar buik richting. Toen ik op haar ging rijden was ze ong 14 jaar. Haar exacte leeftijd weet ik niet.
Ik weet niet of ze nog leeft... Maar als je iets weet over deze pony stuur met dan een berichtje.
Al zijn het foto's van haar voor haar dood als ze er nu echt niet meer is.

Groetjes Jacomijn

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/m/lYzZmF.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 26-11-15 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en één foto in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV