in het topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=114&t=1865478 ging ik op zoek naar de afstamming van mijn paard Victor en met succes.
Nu had ik graag de vorige eigenaars gekend, vooral hoe het komt dat zo'n schitterend paard bestemd was voor de slacht. Begrijp me niet verkeerd, het is niet de bedoeling om enig verwijt te maken naar deze mensen. Gewoon nieuwsgierigheid wat er verkeerd liep met Victor.
Victor is een KWPN paard, ruin, stokmaat 1,74 m, witte bles op het hoofd. 3 witte sokken en kleine sok op linker voorbeen. 13 jaar oud (20/05/2002) . Hij lijdt aan een lichte vorm van cornage.
Levensnummer : 02.07200
Vader : Rilke, 31 6975895
Moeder: Fuga, 87.888
Fokker : Maatschap J. en J. Hoekstra-Devries, Westerein 30, 9263 PD. Garyp. (Deze heb ik aangeschreven)
In 2011 liep hij nog in de klasse L2 en heeft daarin 7 winstpunten behaald. Tussen 2011 en 2012 werd hij in België op een markt verkocht, wie de handelaar was weet ik niet. Begin 2015 stond hij (totaal verwaarloosd) gepland voor de slacht doch ik wou hem nog een kans geven. Gelukkig maar. Fantastisch paard.
Hierna twee foto's van hem:

Reeds bedankt voor alle reacties,
Hans