[EG] Gezocht: oude eigenaren pony jordy.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magdabouma

[EG] Gezocht: oude eigenaren pony jordy.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 22:27

Hallo,

Ik was erg nieuwsgierig naar de oude eigenaren van mn grote B pony Jordy, wij hebben dik 6/7 jaar geleden ongeveer hem gekocht van mensen bij assen uit de buurt. Ik weet nog dat hun jordy zwaar verwaarloosd hebben gekocht van de zuidlaardermarkt. Ze wouden toen graag op de hoogte gebracht worden, maar omdat ik nog jong was en mn vader daar niet echt een mens voor is is dat nooit gebeurt. Nu wil ik via deze weg proberen om te laten weten dat het nogsteeds super met hem gaat! Hij is ongeveer 127 cm en word bijna 20 jaar.

groetjes magda !
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 02-11-15 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag voor OV toegevoegd

Bambixx

Re: [EG] Gezocht: oude eigenaren pony jordy.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:38

Weet je de leeftijd zeker?
Ik heb vroeger een veulen gehad die ik Jordy noemde, naam is niet officieel geregistreerd want het was ver voor de verplichting van paspoort en chip.
Mijn Jordy was een kruising tussen mijn verzorgpony (een bruine b pony, ras onbestemd), en vader was een hackney pony.
Hij was bruin met volgens mij 3 witte voetjes en geen aftekeningen op het hoofd.
Verkocht toen hij 1,5 was.
Daarna is mij niks meer over hem bekend.

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 11:16

Bambixx schreef:
Weet je de leeftijd zeker?
Ik heb vroeger een veulen gehad die ik Jordy noemde, naam is niet officieel geregistreerd want het was ver voor de verplichting van paspoort en chip.
Mijn Jordy was een kruising tussen mijn verzorgpony (een bruine b pony, ras onbestemd), en vader was een hackney pony.
Hij was bruin met volgens mij 3 witte voetjes en geen aftekeningen op het hoofd.
Verkocht toen hij 1,5 was.
Daarna is mij niks meer over hem bekend.

Hoihoi,
Jordy staat geregistreerd in het paspoort als Jordy. Hij heeft 4 witte sokjes en een kolletje. De leeftijd is ook zeker