Ik ben op zoek naar mijn vorige merrie Zaffra.
Ik heb haar in 2011 verkocht aan iemand uit Noordwijkerhout (NL), dat was in de winterperiode.
Zaffra heeft voor zover ik weet onbekende afstamming. De vorige eigenaren (voor ons) zijn haar paspoort kwijt geraakt en dit hebben wij nooit opgevraagd. Van de nieuwe eigenaren (na ons) zijn we te weten gekomen dat ze ingeschreven staat in het KWPN stamboek.
Zaffra is een grote merrie die nooit een pas verkeerd zou zetten. Destijds heb ik haar verkocht omdat het niet klikte, dacht ik. Ik was jong, zij was jong en dat was geen goede combinatie. Als ik terug kijk op die tijd heb ik er elke dag meer en meer spijt van.
Zaffra heeft 2 witte achterbenen, heeft zomerexceem (al betwijfel ik of ze dat nu nog doorkomt, aangezien ze richting kust staat), is tussen 1m70 en 1m80 en geboren op 2 mei 2003. Al weet ik niet of de datum overeen komt met dat uit haar paspoort.

http://boktimg.nl/img/m/G6jOUQ.jpg
Ik zou graag weten waar Zaffra nu staat en of ze nog steeds bij de eigenaren staat aan wie ik haar destijds verkocht heb.
Ook zou ik graag weten of Zaffra toevallig te koop staat, aangezien ik geen moment zou twijfelen om haar terug te kopen.