[EG] Gelpenhof Eveline (Moor)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexxx

[EG] Gelpenhof Eveline (Moor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 14:36

Hoi :)

Ik ben opzoek naar de oude eigenaar van Moor. Maar dan niet het baasje waar we haar van hebben gekocht nee de eigenaar daarvoor nog. Het zit zo, we hebben Moor vorige jaar in de zomer gekocht. Ik heb nog steeds contact met die mensen. Maar nu heb ik wat vraagjes voor de eigenaar, maar die wist geen antwoord op mijn vragen. Nu wil ik dus graag contact zoeken met de nog eerder eigenaar van Moor. Ken je iemand die Moor heeft gehad? Stuur dan even een pb *D Daar kun je me heel gelukkig mee maken :j . Hier wat gegevens over Moor:
Merrie
geboren op 12-05-1999
Welsh met een beetje Arabier
Heeft in de sport gelopen nu niet meer.

Afbeelding
Dit is Moor

Bedankt voor het lezen. *\o/*
Groetjes
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 18-10-15 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Miriamgossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:14

Ik ben Miriam de kleindochter van Jan Gossen hij is haar eerste eigenaar. Mijn oma heeft haar verkocht in 2005 omdat mij opa was overleden. Ik herkende haar maar een beetjr van de foto maar toen ik haar naam las wist ik dat zij het was.

Mariekexxx

Re: [EG] Gelpenhof Eveline (Moor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 19:54

Hoii ik ben het nieuwe baasje van Moor zo noemen we haar nu zou je een pb willen sturen?