(PG) Sjaan

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

(PG) Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 20:58

Hallo beste lezer,
Ik ben op zoek naar mijn lieve oude verzorgshetlander Sjaan.
Sjaan is nu weg sinds 11 februari 2013. Vanaf de dag dat ze weg is ben ik elke dag opzoek naar haar omdat ik haar ontzettend mis. Heb gelijk de eerste dag nadat ze weg was Bokt aangemaakt en geprobeerd Sjaan te vinden. Het lastige is dat ik toen geen idee had hoe ik foto´s moest plaatsen. Ik heb Sjaan zadelmak gemaakt, en 4 jaar verzorgt. Ik werd 10 februari gebeld door de eigenaresse van de stal. (ze zouden binnenkort van het land af moeten waar ze al 20 jaar wonen en een stal hebben, en Sjaan was van hun.) Sjaan zou morgen weg gaan. Verder heeft ze niks gezegd. De volgende dag ging ze inderdaad weg, en ik mocht er niet bij zijn. Ik was thuis toen ik werd gebeld, dat ik op Twitter de stal en de eigenaren zou hebben uitgescholden. Ik keek op Twitter en er was een nepaccount aangemaakt waarop ik de stal en eigenaren uitschold inderdaad. S´avonds besloot ik naar ze toe te gaan om het uit te leggen. De volgende dag kreeg van een vrouw op stal 2 foto´s maar ze wist niet waar ze stond maar ze had wel een mail gehad van haar. maar het e-mailadres kon ze niet trasseren.(zij was niet de eigenaresse van Sjaan.) Verder nooit meer wat gehoord van Sjaan. Ze wilden me niet vertellen waar Sjaan heen is gegaan, maar door de foto´s weet ik dat ze ergens moet staan. Dit kan in Nederland, Belgie of Duitsland zijn. De eigenaar was nooit duidelijk. voor hem was ze niks waard. Dan weer Limburg dan weer Zeeland dan weer Brabant..
het vervelende is dat Sjaans ouders niet bekend zijn, en ze ook geen stamboek heeft.

Ik hoop zo ontzettend dat ik haar ooit nog vind. Heb alles, oa ook Facebook en meerdere sites geprobeerd. Nu nogmaals hier.

Bedankt voor het lezen.
hier een klein paspoortje:
geslacht: merrie.
geboortedatum: 1 maart 2001.
kleur: vos met blonde manen en staart.
hoogte: 89 cm ongeveer.
Aftekening: wit kolletje onder haar voorpluk.
Bijzonderheden: Sjaan had een ernstige onderbeet, en kon lastig eten, had ook veel last van haken. De eigenaar vond een tandarts te duur en onnodig.
ze heeft ook kleine blonde sokjes. en heeft 1 maal een veulen gehad.

Ik zoek Sjaan al zo lang en er was/is niks belangrijker in mijn leven als zij! ik hoop dat iemand haar herkent!
heb helaas niet zulke goede foto´s. FOTO´S STAAN BIJ REACTIE!

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/FxJI3T.jpg

http://boktimg.nl/img/m/KiUt6e.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-09-15 16:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: foto in openingspost gezet met twee linken van foto's