[EG] van ponietje pipo, angelique, guusje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marthe_haf

[EG] van ponietje pipo, angelique, guusje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:27

hoii,
ik rijd een paar x per week op een klein ponytje (Guusje) en ik zou graag wat meer over hem willen weten.. hij is nu rond de 20 jaar maar dat merk je totaaal niet aan hem :P ik weet dat hij eerst heeel lang op een manege heeft gestaan waar hij pipo heette, daarna is hij geloof ik aan oudere mensen verkocht en die noemden hem angelique ofzo.. nu heet hij dus Guusje.
het is een ruintje en volgensmij rond de 1.25 hoog. hij is donkerbruin met zwarte manen en een zwarte staart, zijn 4 benen zijn ongeveer tot de helft zwart en 't is een schatje <3
weet iemand meer over deze pony???? sorry ik weet niet heel veel over hem ;( maar misschien dat iemand toch wat meer weet.. /3 waar hij nu staat is hij ongeveer 1.5 jaar misschien iets korter..
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 11-08-15 06:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel toegevoegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:28

Heb je een foto?
Weet de eigenaar niet wat meer over zijn verleden?

marthe_haf

Re: pipo, angelique, guusje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:33

ik heb geen foto's op de computer staan.. nee de eigenaar weet verder volgensmij ook niks..