[PG] merrie 12 jarige Wemara = French Buffet x Notaris

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Prammetje

[PG] merrie 12 jarige Wemara = French Buffet x Notaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 19:59

Ben op zoek naar mijn vorige paard (12 jarige vosmerrie). Ze is via Eddy Boonzaaijer verkocht aan Van Aaken (België) ca 7 wk geleden. Hij heeft haar doorverkocht, alleen weet niet meer aan wie. Wie o wie kan mij helpen?
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 08-08-15 16:01, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en titel duidelijker gemaakt

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:44

Je zou ook je vraag bij www.bokt.be kunnen plaatsen als ze naar Belgie is gegaan.

Als je haar chipnummer hebt is ze normaal ook terug te vinden omdat ALLE paarden in Belgie moeten geregistreerd zijn in het Nationale Databank.

Paardenhandel van Aken (Bonheidensteenweg 37. Muizen (Mechelen)) is een handelaar die veel met maneges handelt.

Prammetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 21:32

Heb je toevallig ook de link van de site van die nationale databank? Ik heb daar nl al op gekeken, maar aangezien ik geen inlogcode heb, kan ik hier (volgens mij) niets mee.

Zal t bericht ook op bokt.be zetten. Iig bedankt voor je reactie.

Trouwens, ze staat bij het KWPN nog wel geregistreerd onder mijn naam.....
Heb bij BCP zowel haar chipnummer alsook haar levensnummer ingevoerd en is niet bekend....
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 13-08-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 3 berichten in zeer korte tijd geplaatst samen gevoegd tot een bericht

Prammetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 11:52

Update. Ze is door de heer Van Aaken doorverkocht aan de heer Freddy van Damme. Hij heeft haar eveneens verkocht. Helaas ben ik nog niet verder dan dit.