[EG] NRPS pony Cassanova V

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MichelleCass

[EG] NRPS pony Cassanova V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 20:46

Hallo allemaal!

Ik zoek meer informatie over mijn pony Cassanova.
Ik wil graag weten of iemand hem misschien kent van vroeger of dat iemand misschien hem herkent of een van zijn vorige eigenaars kent. Ik heb al veel dingen af gezocht maar helaas was dit allemaal te vergeefs en zonder resultaat. Dit is mijn laatste stap om iets over hem te vinden! Dus hopelijk kan iemand mij helpen!! Hier wat informatie over Cassanova.

Naam: Cassanova V
Ras: NRPS met Arabisch bloed
Leeftijd: 16 jaar (6 mei 1999)
Kleur: Vos
Vader: Carl - Moeder: Jasmin V
Vader van vaderskant: Casper
Vader van moederskant: Nucari
Fokker: B.G. Valk (bestaat helaas niet meer)

Bijzonderheden: Cassanova is heel erg dominant en onzeker. Had gebreken op stal.
Waarschijnlijk omdat hij vroeger mishandeld is geweest maar dit is niet uitgesloten.

Cassanova is in 2009 bij ons op stal gekomen vanaf een handelaar en is tot April 2015 in dienst geweest als manege pony. In April 2015 heb ik hem overgekocht van de manege.

Afbeelding

Afbeelding

Kort om. Ik zoek dus informatie over zijn verleden en hoe hij was als veulen en van welke eigenaren hij vroeger is geweest.

ALVAST BEDANKT!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-08-15 16:00, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag OV toegevoegd aan titel en foto's terug gebracht tot twee

Pleasure20

Re: [EG] NRPS pony Cassanova V

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:51

En uit welke plaats moet die ongeveer vandaan komen? En misschien zou je contact kunnen opnemen met de handelaar of hij nog weet waar de pony vandaan komt