[PG] Welshpony schimmel ruin, Frits.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fritser

[PG] Welshpony schimmel ruin, Frits.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 13:47

Hoi hoi,

Vorig jaar Juni heb ik mijn schimmelhengst Frits verkocht aan een menner in Apeldoorn.
Helaas zonder mijn weten heeft hij hem direct doorverkocht en hield mij voor de domme.

Ik heb een aantal maanden terug contact gehad met de eigenaar waaraan hij verkocht was, hier is hij ook geruind. Deze mevrouw had hem later doorverkocht aan een vrouw die met hem in enkelspan zou gaan mennen.
Ik heb deze mevrouw op Facebook een berichtje gestuurd maar het is helaas nog niet gelezen. Ik ga het nu dus via deze manier proberen. Ik zou dolgraag willen weten hoe hij het maakt. Ik mis hem nog dagelijks.
Ik heb hem als gup op de markt gekocht en hem beleerd etc.

Naam : Frits
Kleur : Schimmel, zal nu zo ongeveer bijna wit zijn.
Leeftijd : 4,5 jaar
Stokmaat : Ongeveer 1.30 m
Aftekeningen : 4 witte sokken, een bles met een zwarte ronde stip op zijn bovenlip

Naam eigenaresse : Wil Br.

Ik heb gehoord dat deze mevrouw erg blij met hem is maar ik hoop toch nog wat te horen en zo hoop ik dat iemand hier zijn eigenaresse kent.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 05-08-15 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en achternaam afgekort

Fritser

Re: [PG] Welshpony schimmel ruin, Frits.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 14:38

Ik heb contact met Frits zijn eigenaar!! Frits maakt het goed en loopt enkelspan wedstrijden voor de kar. Zij is superblij met hem en vindt het leuk dat we contact hebben. Wat een opluchting <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 17:04

Fritser schreef:
Ik heb contact met Frits zijn eigenaar!! Frits maakt het goed en loopt enkelspan wedstrijden voor de kar. Zij is superblij met hem en vindt het leuk dat we contact hebben. Wat een opluchting <3

Proficiat. Daarom hier voor het overzicht een slotje.