[EG] Anouk schimmel merrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deniseth

[EG] Anouk schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 14:32

Ik ben opzoek naar mensen die een bepaald persoon kennen die in Nieuwe Niedorp heeft gewoond in 2010. Voornaam begint met L. en achternaam met M.

In 2010 heb ik mijn schimmel merrie verkocht aan haar en daarna al het contact verloren door rare omstandigheden vanuit nieuwe koper.(lm nieuwe niedorp)

Wie heeft er tips?? Komt uit de omgeving en weet daar ergens iets van? Of kent de persoon in kwestie?

Ben de zoektocht na 5 jaar beu en in haast in staat stad en land aftegaan

Anouk:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 04-08-15 16:01, in het totaal 5 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en titel kloppend gemaakt met OV richtlijnen + foto toegevoegd

Rocamor

Re: Nieuwe Niedorp , schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:41

Ik heb je andere topic ook even doorgelezen, maar ik snap het nog niet helemaal.

Jij hebt Anouk verkocht aan die LM uit Nieuwe Niedorp? En van daaruit is de pony weer doorverkocht en van die onbekende kopers heb je geen info?

Of heb jij Anouk verkocht aan iemand. Deze "iemand" heeft de pony verder verkocht aan LM uit Nieuwe Niedorp?

Wat is de reden dat je deze persoon zoekt, als ik vragen mag?

deniseth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 15:03

Bedankt voor je bericht!

Pony is door mij verkocht aan lm in nieuwe niedorp. Daarna ben ik spoor kwijt.

Ben dus opzoek naar aanknopingspunten van wat daarna l.m. is gebeurt of aan wie anouk is door verkocht.

Wil graag weten of mijn pony nog leefd en hoe haar laatste jaren zijn geweest...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:07

En als ik het goed begrijp woont LM nu niet meer op die locatie?

In je andere topic had je het erover dat LM ook een bokker is. Komt deze niet meer online? Of ben je daar hem/haar geblokt?

deniseth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 15:20

Klopt, ze woont niet meer in Nieuwe Niedorp..

Heb via FB berichten gestuurd en via Bokt.nl maar geen reacties helaas. Is nog in Mei of juni actief geweest op Bokt.nl. Doordat ik geen reactie terug krijg probeer ik het weer via deze weg.

Wil verder niet te veel over de persoon in kwestie ingaan, of openbaar vertellen want geloof dat er al genoeg kwaad over gesproken is. ( anders even een prive bericht sturen) En is niet mijn bedoeling hier een schandpaal van te maken, ben enkel opzoek naar tips die mij verder helpen naar mijn oude pony.

Rivjenn

Re: [EG] Anouk schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 07:17

Ik ken wel een schimmel pony Anouk. Staat hier in Bergen alleen diegene heeft een andere naam... Geen idee of hetdezelfde pony is. Kan supergoed springen

deniseth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 09:28

Bedankt voor je reactie.

Heb je enig idee over wat de leeftijd is? De pony die ik zoek heeft de stokmaat 147 en geboren in 1985. Dus of ze nog goed kan springen weet ik niet haha...

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:43

Nou dan is het niet dezelfde pony. Wel toevallig ook een schimmel die Anouk heet en ook in Noord Holland staat. Deze pony is onlangs gepromoveerd naar het Z springen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 14:30

Ik weet over wie dit gaat, maar ik weet niet waar de pony is. Ik heb toentertijd wel het verhaal meegekregen.
Ik kan je wel met LM in contact brengen als je dat wilt :) Ze zit overigens ook op bokt maar post niet meer actief mee.