Lieve fjord polar gezocht!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lora22

Lieve fjord polar gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 15:22

Hallo bokkers!
Ik ben opzoek naar m'n oude verzorgpony Polar (zie foto!).

Naam: Polar
Ras: fjord
Geslacht: ruin
Leeftijd: 1 mei jarig, hij is 20 of 21 (ik weet het niet meer zeker..)
Kenmerken: toen hij verkocht werd had hij lange manen, misschien is dat nu anders?

Hij is vorig jaar begin augustus 2014 verkocht aan een gezin uit Scheveningen, waarvan de dochter Daniëlle heet (rond de 20 jaar) haar vader heeft een groot bedrijf, met wat voor spullen weten we niet. Wij hebben toen Daniëlle haar telefoon nummer gekregen omdat haar vader vertelde dat ik altijd mocht komen als ik dat wilde. Een paar maanden later hebben wij contact gezocht met de vraag hoe het met polar ging, of het klikte, enz. zij antwoordde niet. Mijn moeder had haar geprobeerd te bellen maar ze wilde eigenlijk niks over hem vertellen want ze had het druk en weinig tijd om naar hem toe te gaan. De oude eigenaresse had haar een paar weken later ook nog een bericht gestuurd, Daniëlle was met polar gaan wandelen, polar had haar omver getrokken. Weer weken later geprobeerd contact te maken, zij vertelde ons dat ze polar verkocht had aan een gezin ver weg maar ze wist niet hoe de mensen heten en waar hij heen in gegaan, ze zei hij is sowieso niet naar de slacht is gegaan, dat hopen we dan maar...

Dus als iemand weet waar hij is zou ik het heel leuk vinden om een foto van hem te zien, te weten hoe het met hem gaat, enz.
Sorry voor het lange verhaal... Ik hoop zo dat ik hem nog een keer terug kan zien..! ;(
Alvast bedankt!

Afbeelding

Links is polar natuurlijk ;)
Afbeelding

Afbeelding

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:25

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:49

Dit topic heb ik moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de richtlijnen van OV [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht. Richtlijnen voor het openen van een topic

Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Zorg ernaast voor dat je zo duidelijk mogelijk je gegevens opschrijft van wat je al weet en wat je vermoedt. Foto's of mogelijke handelaren waar het dier geweest kan zijn kan je ook aangeven. Denk eraan, hoe duidelijker je topic, hoe meer kans van slagen.

Denk er ook aan dat je maximaal twee foto's mag plaatsen!